י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פרוייקט החונכים

"זה חשוב לי הרבה יותר מאשר אוכל במקרר!"

הילד של השכנים מחכה לעזרה שלך | מאות סיפורי הצלחה והצלת חיים | צוות של 3496 חונכים וחונכות ב- 56 סניפים בכל רחבי הארץ | 610 שקל עלות חודשית לליוי ילד | לפעמים חונך זה כל הסיפור | עזרו לנו לתמוך בילד!  

"זה חשוב לי הרבה יותר מאשר אוכל במקרר!"
עוזי ברק

כל אחד מאתנו מכיר את הילדים האלו.

ילדים טובים שמסתובבים לבד בשכונה, בבית הכנסת, או כאלו שצריכים יד תומכת וסיוע לימודי. הם לא תמיד יאמרו את זה, אבל אנחנו יודעים שהם חייבים עזרה.

פרוייקט החונכים של יד אליעזר התחיל בעקבות בקשה של אלמנה שביקשה לבנה חונך – במקום סל המזון. "זה חשוב לי הרבה יותר מאשר אוכל במקרר!" - אמרה.

אנו ביד אליעזר עוזרים כלכלית למשפחות שנאלצות להתמודד עם קשיים.

לתרומה וברכת הבנים >>

לפעמים התמודדות היא נקודתית, תקופה קשה של חולי במשפחה, מקרה ספציפי של ילד במצוקה ולאחריו הכל יחזור להיות כפי שהיה. אך לפעמים ההתמודדות נמשכת שנים: ילד פגוע, אֵם לא מתפקדת, או משפחות מתקשות, או ילדים למשפחות טובות שרק חייבים סיוע ותמיכה אישית. 

ממאות אלפי המקרים שליווינו עד היום אנו יודעים כי תקופה כזו של קושי שכזה יכולה להשפיע על הילד לאורך שנים והנזק הוא בלתי הפיך.

מהניסיון שלנו, החונך הוא זה שישמור על הנער במסגרת. אומנם חונך הוא רק לשלוש-ארבע פעמים בשבוע, אך המעט הזה הוא שנותן להם את הכוח והכלים להמשיך הלאה. עידוד קל בלימודים, אוזן קשבת וזמינות לכל צורך. והצלנו את הילד.

פרויקט החונכים עד היום סייע באמצעות מעל 38,179 חונכים ל43,823 חניכים. ועד כה נלמדו כ -5,345,291 שעות לימוד ותמיכה. כל שעה כזו היא ההבדל בין סיפור הצלחה לילד להידרדרות ח"ו.

בערב ראש חודש סיוון , הזמן המיוחד שבו כל עם ישראל מתכונן לקבלת התורה ומתחנן על ילדיו. במשך 36 שעות גורליות אלו נתגייס להציל את אותם ילדים, שממתינים בחוץ ורוצים גם להיכנס לפרוייקט ולזכות בעתיד טוב יותר.

היעד לגיוס הוא 18 מליון ₪ כאשר כל שקל = 3 ש"ח!

מרן רה"י הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א הבטיח במפורש: "שכל מי שיקבל על עצמו לסייע בהחזקת חונך מידה כנגד מידה -  הקב"ה ידאג לילדים שלו שירווה מהם נחת וילכו תמיד בדרך הישר".


בואו נשמור עליהם במסגרת ונזכה גם אנו מידה לנחת מהילדים >>>

לתרומה וברכת הבנים >>



תפילת השל''ה יד אליעזר חינוך יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד