י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר מלחמת ששת הימים

חתנו של הרבי שצעד לכותל לאחר השחרור, נפטר ביום ירושלים

רבי יוסף דוד ויסברג, חתנו של הרבי מלעלוב-ירושלים זצ"ל. נפטר הבוקר בגיל 85. 'בחדרי חרדים' עם תמונה של המנוח כשהוא צועד יחד עם גיסו לכותל מיד לאחר שחרורו במלחמה ששת הימים

חתנו של הרבי שצעד לכותל לאחר השחרור, נפטר ביום ירושלים
הרה"ח רבי יוסף דוד ויסברג זצ"ל צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת: הבוקר (ראשון) הלך לעולמו בירושלים הרב החסיד רבי יוסף דוד ויסברג זצ"ל מי ששימש כמפקח בתלמודי תורה רבים והוא בן 85 בפטירתו. 

המנוח זצ"ל נולד בחודש כסליו תר"ץ לאביו הגאון רבי אלימלך צבי ויסברג זצ"ל מחשובי חסידי צאנז, בהגיע לפרקו נישא לבתו הגדולה של האדמו"ר הרה"ק רבי יעקב יצחק מלעלוב ירושלים זצ"ל. 

הוא שימש כמגיד שיעור עשרות בשנים לחברים מקשיבים כאשר כולם מחפשים לשהות בקרבתו ולשמוע במתק שפתותיו את דברי חכמתו, כמו"כ שימש כבעל תפילה בימים הנוראים בצל חותנו הגדול זצ"ל.  

פרק מיוחד הוא היותו איש אמונו וסודו של חותנו האדמו"ר רבי יעקב יצחק מלעלוב ירושלים זיע"א שאליו התמסר בכל גופו ונפשו למען לא יחסר כל ברוחנית ובגשמיות, ולאחמ"כ אצל בנו האדמו"ר מוהרשנ"נ זיע"א וכמו כן קבע לימודו בחברותא מידי יום ביום עם אחיינו האדמו"ר מלעלוב-ירושלים שליט"א. 

נודע כמפקח מיוחד בתלמודי התורה הן בתלמוד תורה קמניץ והן בתלמוד תורה 'אהלי ספר'. 

בנו הוא העסקן הידוע ר' חיים אלתר ויסברג, לשעבר חבר מועצת העיר ביתר עילית.

מסע הלוויתו יצא היום בשעות הצהריים, מביתו ברחוב יואל 7 דרך בית המדרש לעלוב ירושלים בשכונת בית ישראל, להר המנוחות שם נטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

לעלוב ירושלים הלוויה שחרור ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד