י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"גאה שחלקי היה עמכם"

השרה המפוטרת נפרדה: ״עוד אשוב לכאן״

דברי פרידה: שרת המשפטים היוצאת איילת שקד בנאום פרידה מהתפקיד • "מצאתי כאן עובדי ציבור ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשירות הציבורי ואני גאה שחלקי היה עמכם"

השרה המפוטרת נפרדה: ״עוד אשוב לכאן״
חזית משרד המשפטים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שפוטרה על ידי ראש הממשלה, שרת המשפטים היוצאת איילת שקד נפרדה היום (שלישי) מעבודתה במשרד הפנים, וסירבה להתייחס לעתידה הפוליטי אך מבהירה כי בכוונתה לשוב למשרד בעתיד הקרוב.

בנאומה אמרה שקד, כי ״לא סוד הוא שאהבתי את העבודה במשרד והתכוונתי להמשיך בעבודתי בכל הכוח גם בארבע השנים הקרובות. היו לי תכניות מדויקות להמשך העבודה, אך לצערי הן קצת השתבשו. ובכל זאת נדמה לי שאחרי שמלאכת הנחת המסילות הושלמה – רכבות המשילות יצאו לדרך. הן לא עוצרות לרגע ולא חוזרות אחור״.

שקד אף פנתה לשר או לשרה שייכנסו בימים הקרובים במקומה, ואמרה: ״שר המשפטים החדש שייכנס למשרד אחרי בחירות ספטמבר יהיה האחרון לכהן במבנה הישן של משרד המשפטים. אלא שהעיקר אינו במעבר למבנה הפיסי החדש שבקריית הממשלה. העיקר הוא בשינוי הDNA שהתבצע כאן בארבע השנים האחרונות. במובן זה השרים הבאים נכנסים כבר עתה למשרד חדש״.

השרה היוצאת הוסיפה: ״אני נזכרת בדברים שקראתי בערב כניסתי לתפקיד. על תיקים שייתפרו, על דגלים שיורדו כאן בחצר לחצי התורן. כל אלה לא התרחשו. מצאתי כאן עובדי ציבור ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשירות הציבורי ואני גאה שחלקי היה עמכם. במקום שצריך היה להתווכח התווכחנו. במקום שצריך היה להכריע הכרעתי. בכל שאר המקומות עבדנו שכם אל שכם. בהרמוניה, בתחושה טובה ובידידות״.

שקד סיימה ואמרה, "אני אומרת – אתה מקבל משרד במצב טוב, יד ראשונה ממהנדסת. שמור עליו. ואני לא מסתירה שיש לי אינטרס אישי בבקשה הזו. אני בהחלט מתכוונת עוד לחזור לכאן".

איילת שקד שרת המשפטים פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד