י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"סופ"ש נדיר 2" במלון כינורות הסתיים בטעם של עוד

בשבת האחרונה נחגג ברוב פאר והדר אירוע 'סופ"ש נדיר 2' במלון 'כינורות' בטבריה • האירועים כללו הופעה של החזן והזמר העולמי שולם למר, מקהלת 'ידידים' והבעל מנגן ר' יענקי רובין, יחד עם אמן הקלרינט אברמי בלטי , רחצה בחמי טבריה ואירוח כיד המלך

"סופ"ש נדיר 2" במלון כינורות הסתיים בטעם של עוד
סופ"ש במלון כנורות צילום: יח"צ

בסוף השבוע האחרון, נחגג ברוב פאר והדר אירוע "סופ"ש נדיר 2"במלון כינורות שבטבריה. האירוע המיוחד שהחל ביום חמישי ונמשך עד למוצאי שבת כלל הופעת זמר מיוחדת בליל שישי לאורחי המלון, רחצה בחמי טבריה, ושבת שנחגגה לעילא ולעילא בליווי בפרקי שירה וחזנות והרצאות ושיעורים.

מלון כינורות נוסד על ידי איש העסקים ר' ירחמיאל פרל מבעלי מלון אריסטוקרט בבני ברק. זהו המלון הראשון בצפון המותאם במשך כל השנה למגזר החרדי בכשרות המהודרת של העדה החרדית. לצד ההקפדה על הכשרות והאופי החרדי, לא ויתרו במלון על הרמה ומספקים שירות המתחרה עם המלונות היוקרתיים ביותר בארץ ובעולם.

המקום נרכש לפני שנה וחצי ועבר שיפוץ יסודי בהשקעה של 15 מיליון שקלים. המלון כולל כ-120 חדרים, 4 אולמות ובריכה. בקרוב צפויים להיפתח בשטח המלון מקווה מהודר וכן בריכת מים טרמו-מינרליים וכן אולם נוסף ומפואר לאירועים וכנסים.

שרשרת האירועים החלה ביום חמישי אחר הצהריים, לאחר שאורחי המלון השתכנו בחדריהם נערכה קבלת פנים, לאחר מכן ארוחת ערב עשירה כמו שרק מלון 'כינורות' יודע לתת.

האירוע המרכזי החל בשעה 21:00 בהיכל 'יד לבנים' המכיל כ -350 מקומות ישיבה עם הופעת ענק של החזן והזמר העולמי שולם למר, מקהלת 'ידידים' והבעל מנגן ר' יענקי רובין, יחד עם אמן הקלרינט אברמי בלטי, הפתעת הערב נערכה דווקא כאשר צביקי רובין בנו של יענקי רובין ניגן שיר יחד עם החזן והזמר העולמי שולם למר.

ביום שישי נהנו אורחי המלון מארוחת בוקר יוקרתית ולאחר מכן המתינו להם כרטיסי כניסה לחמי טבריה, מיד בשובם חזרה למלון המתינה להם סעודת טועמיה ממיטב המאכלים בית כינורות.

השבת התקיימה ברוב פאר והדר עם סעודות גורמה ובשרים משובחים לצד הרמוניה של שירים ונעימות מפי החזן והזמר העולמי שולם למר, מקהלת 'ידידים' והבעל מנגן ר' יענקי רובין.

כאשר במוצאי שבת נערכה מלווה מלכה חגיגית ומפנקת. אורחי המלון הודו מקרב לב להנהלה והצוות המסור על האירוע הייחודי אותו חוו ואשר השאיר בפיהם טעם של עוד. "אין ספק שגם את החופשה הבאה נערוך כאן בכינורות", אמרו.

מלון כינורות סופ"ש הופעה טבריה נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד