י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תקיפת עובד ציבור

צפו: אלימות מזעזעת כלפי נהג אוטובוס

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים הוגשו נגד תושב פתח תקווה שנעצר על שתקף באלימות נהג אוטובוס • הנוסע היכה את הנהג בבעיטות רבות לבטנו ולידיו

צפו: אלימות מזעזעת כלפי נהג אוטובוס
תקיפת נהג אוטובוס צילום: דוברות המשטרה

שלושה ימים לאחר שצעיר בן 31 תושב פתח תקווה נעצר על שתקף באלימות נהג אוטובוס של חברת "דן", מחלקת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ביום שישי האחרון, דיווח נהג אוטובוס כי הותקף על ידי גבר בתחנת אוטובוס בסמוך לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. על פי דברי הנהג, החשוד סירב לשלם עבור הנסיעה באוטובוס והתפתח וויכוח בינו לבין נהג האוטובוס. עם הגעת האוטובוס לתחנה המרכזית בפתח תקווה, נהג האוטובוס ביקש מהחשוד לרדת והחשוד אכן ירד.

הנהג, כך לדבריו, החל לנסוע ואז החשוד קפץ על דלתות האוטובוס. הנהג עצר והחשוד עלה שוב על האוטובוס שם הוא תקף אותו במכות רבות לפניו ולכל חלקי גופו. על פי כתב האישום שהוגש נגדו אתמול (שני), הנוסע בן ה-31 המשיך להכות את הנהג בפח שהיה באוטובוס והיכה בו בבעיטות רבות לבטנו ולידיו כשבכל הזמן הזה, הנהג קורא לחשוד לחדול ממעשיו ולרדת מהאוטובוס.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לנהג האוטובוס חבלות רבות בגופו, דימום וסימנים אדומים במרפק וביד ימין, נפיחות במצח והוא אף נזקק לטיפול רפואי. בפעילות משטרתית נעצר החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעיר, ואתמול כאמור הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה עובד ציבור. יחד עם כתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בעקבות תקיפת הנהג, נערכה אסיפת מחאה של נהגים בעיר, שם הוחלט על ידי ועדי העובדים וההסתדרות, כצעד ראשוני, לצייד את הנהגים בגז מדמיע, לאחר שיעברו הדרכה על השימוש בו.

נהג אוטובוס תקיפה תקיפת עובד ציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד