ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סמוך לגבעת זאב

מצמרר: ילדה קטנה נהרגה בשריפת רכב נטוש

בשריפה שפרצה ברכב נטוש בכפר חלאילה מצפון לירושלים, נספתה ילדה כבת ארבע ומותה נקבע במקום • בני משפחתה צפו בפעולות הכיבוי והחילוץ ולקו בחרדה

  • א' סיון התשע"ט
מצמרר: ילדה קטנה נהרגה בשריפת רכב נטוש
ילדה נשרפה ברכב בכפר חלאילה צילום: זק"א

רכב עלה באש לפני שעה קלה (שלישי) בכפר חלאילה, הסמוך לגבעת זאב צפונית לירושלים. לאחר כיבוי האש חולצה מהרכב ילדה ללא רוח חיים.

פראמדיקים של מד"א מדווחים על ילדה כבת ארבע שחולצה מהרכב על ידי הכבאים, עם כוויות וללא סימני חיים, ואלה קבעו את מותה במקום. צוות זק"א הוזעק למקום יחד עם צוותי משטרה.

לאחר תחקור ראשוני של חוקרי הכיבוי, נמסר כי מספר ילדים שיחקו בחצר ומסיבה לא ברורה השיגו מצית והחלו לשחק באש תוך הבערת מספר קרטונים ברכב. בשלב מסויים, האש אחזה בחלקי הרכב שהתלקח במהירות - תוך כדי שהילדה ישובה בתוכו, כששאר הילדים זועקים לה להימלט, אך למרבה הצער ללא הועיל.

אהרן אייכלר חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי ברכב שעלה באש. בני המשפחה סיפרו לנו כי ברכב שהתה ילדה שלמרבה הצער נקבע מותה בתום מאמצי כוחות הכיבוי. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הגישו סיוע לבני המשפחה שראו את הלהבות".

צילום: זק"א

חובשי רפואת חירום במד"א, משה בלך ואיציק גולדפרב סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב בוער, ובתוכו ילדה שככל הנראה נלכדה בתוכו, בעת שחנה. מיד בתום פעולות הכיבוי של מכבי האש, ביצענו בדיקות רפואיות לילדה כבת 4, שסבלה מכוויות. היא הייתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. במקביל, טיפלנו בבני משפחה שלקו בחרדה".

צילום: זק"א

"הגעתי במהירות לזירה, ראיתי רכב העולה בלהבות כשההורים לצד הרכב זועקים לעזרה" סיפר חיים ווינגרטן, ראש אג"מ זק"א. "כוחות הכיבוי שהגיעו במהירות עשו מאמצים כדי להשתלט על האש העזה, אך למרבה הצער הילדה כבת 4 שהיתה בתוך הרכב לא שרדה ונשרפה למוות, צוותי מד"א נאלצו לאשר את מותה במקום, מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בגופת הילדה בזירה הקשה".

שריפה רכב גבעת זאב ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד