י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מודה על הנס

5 ימים אחרי שנדקר: תלמיד הישיבה שוחרר

ישראל מאיר בן ה-16.5, שנדקר בפיגוע שהתרחש ביום שישי בעיר העתיקה, שוחרר היום לביתו ופרסם סרטון, בו הוא מודה לבורא עולם על הנס ולעם ישראל על התפילות הרבות שנערכו לרפואתו השלימה • צפו

5 ימים אחרי שנדקר: תלמיד הישיבה שוחרר
ישראל מאיר נחומברג צילום: דוברות הדסה

חמישה ימים לאחר הפיגוע, ישראל מאיר נחומברג בן ה-16.5 שנדקר בעיר העתיקה בירושלים, שוחרר היום (רביעי) בשעה טובה מבית החולים 'הדסה עין כרם' לביתו. ביציאתו, הוא הודה לקדוש ברוך הוא על הנס.

"אני מודה לקדוש ברוך הוא על כל הניסים שהוא עשה איתי, שלא נפגעתי בעמוד השדרה" אמר ישראל מאיר ביציאתו. הוא סיפר על אותם רגעים מחרידים של יום שישי האחרון, ואמר "בדיוק התכופפתי והייתי על הרצפה" וכך הוא לא ספג פגיעה חמורה יותר. "אני מודה למשפחה על כל העזרה, תודה לבית חולים על כל הטיפול המסור, לאחיות, ותודה לעם ישראל שהתפללו לרפואתי, בזכותם יצאתי בריא, תודה לכולם".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ישראל מאיר, נפצע באורח בינוני בפיגוע מדקירה באמצעות מברג, זאת זמן קצר לאחר שהמחבל דקר את גבריאל לביא שנפצע באורח קשה. ישראל מאיר התקבל ביחידת הטראומה בהדסה על ידי ד״ר מיכאיל סאמר, כשנפצע מדקירת סכין בגבו אשר פגעה בריאותיו. לאחר ייצובו וטיפול רפואי בהתאם, טופל ביחידה לטיפול נמרץ, ולאחריה במחלקה לכירורגיה. עם שחרורו היום (רביעי) לביתו, נפרד והודה לצוות האחים והאחיות, לרופאיו ולעובדות הסוציאליות שטיפלו בו לאורך ימי שהותו ב'הדסה עין כרם'.

אביו, רפאל מסר "אנו יוצאים הביתה עם ישראל מאיר, כשבפינו תודה גדולה לרופאי הדסה בכל היחידות, לד"ר מיכאיל סאמר שטיפל בו ביחידת הטראומה ולמנהל הטראומה ד"ר מיקלוש שהמשיך את הטיפול עד לסיומו, לעו"סיות המלוות, לצוות האחים והאחיות". 

"תודתנו הגדולה גם לכל עם ישראל, על התפילות - גם בליל שבת, על הכוונה שבתפילה, על החיזוק שהגיע אלינו מכל העולם", אמר אביו של הבחור והוסיף, "פגשנו את עם ישראל ביופיו האמיתי".

במקביל, מוסיף להשתפר מצבו של גבריאל לביא, שבתחילת השבוע החל לנשום בכוחות עצמו ואתמול הועבר מהיחידה לטפול נמרץ ב'שערי צדק' למחלקה רגילה.

פיגוע דקירה עיר העתיקה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד