י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הגיע הזמן שנפיק לקחים"

שר המשפטים הבא: סמוטריץ' זועם על נתניהו

לאחר סאגה שנמשכה ימים רבים ובה היתה דרישה מאנשי הציונות הדתית לקבל את התיק הבכיר. היום החליט ראש הממשלה כי חבר הכנסת מ'הליכוד' - עורך הדין אמיר אוחנה, יכהן כשר המשפטים עד שתוקם הממשלה הבאה • סמוטריץ' זועם על המינוי: "הגיע הזמן שנפיק לקחים"

שר המשפטים הבא: סמוטריץ' זועם על נתניהו
סמוטריץ' ואוחנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט הערב (רביעי) למנות את חבר הכנסת אמיר אוחנה לתפקיד שר המשפטים.

חבר הכנסת עו"ד אמיר אוחנה, הוא משפטן המכיר היטב את מערכת המשפט. הוא בעל תואר ראשון במשפטים, שהתמחה בפרקליטות מחוז מרכז.

במשך כעשור עבד ח"כ אוחנה כעורך דין והופיע בבתי המשפט השונים ברחבי הארץ. בכנסת, הוא הוביל שורה של חוקים וביניהם חוק יסוד הלאום.

כזכור, בראשית השבוע פיטר ראש הממשלה בנימין נתניהו את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד ממשרדי המשפטים והחינוך וזאת לאחר שלא נבחרו מחדש לכנסת ה-21.

במהלך הימים האחרונים, דרשו ראשי הבית היהודי הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ׳ את התיקים, וכן דרשו, לקבל ייצוג בממשלה ובקבינט.

מוקדם יותר היום דווח, כי נתניהו הציע לרב פרץ להתמנות לשר בחינוך ואילו לבצלאל סמוטריץ הוא הציע להתמנות לשר התחבורה וזאת, עד לחלוקת התפקידים באופן קבוע אחרי הקמת הממשלה הבאה.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב להחלטתו של נתניהו: "אמיר אוחנה הוא חבר ואיש ראוי ואני כמובן מאחל לו הצלחה גדולה". בירך סמוטריץ' את השר הנבחר ועבר לתקוף באופן ישיר את ראש הממשלה "אבל לא הוא הסיפור. הסיפור הוא נתניהו שלא היה מתייחס לאף אחד מהשותפים האחרים שלו כמו שהוא מרשה לעצמו להתייחס לציונות הדתית. הגיע הזמן שנפיק לקחים."

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד ברכה את הח"כ הנבחר: "אני מאחלת לאמיר אוחנה הצלחה רבה בתפקיד שר המשפטים. זה משרד חשוב ומאתגר עם עובדים מוכשרים ביותר. אני לרשותו לכל עזרה ושאלה".

אמיר אוחנה בנימין נתניהו שר המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד