י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יו"ר הסניף מגיב

מי מתנכל למפלגה החילונית בעיר החרדית?

מספר חודשים לאחר ההצתה בסניף הליכוד בבני ברק - הבוקר פרצה שריפה נוספת וראש הסניף יעקב וידר בטוח שמדובר בהצתה • יו"ר הסניף מגיב בשיחה ל'בחדרי': "כל פעם שיש אלימות וונדליזם, זה מחזק אותנו" • צפו בתיעוד

מי מתנכל למפלגה החילונית בעיר החרדית?
שריפה בסניף הליכוד בבני ברק צילום: אלי שלזינגר

בשעות הבוקר (חמישי) פרצה שריפה בסניף הליכוד בבני ברק על ידי אלמונים. לוחמי האש הצליחו לכבות את השריפה, אולם כל התכולה של המחסן נשרפה כליל. 

בשעת בוקר התקבל דיווח על עשן שיוצא מהמקום והכבאים שהוזעקו איתרו את המחסן שנמצא מאחורי בית הליכוד, כשהוא עולה בלהבות. פעילי הליכוד סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי המחסן שימש לחומרי תעמולה, וכפי שניתן לראות בתיעוד, לא נותר דבר ממה שהיה שם. 

צוותי הכיבוי כיבו את האש ובמשטרה פתחו בחקירה. חוקרי המחלקה לזיהוי פלילי של מרב דן פועלים גם בשעה זו לאיסוף ממצאים, שאולי יובילו לאיתור המציתים שבשלב זה מוגדרים כאלמונים. 

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק ומנהל המקום, אמר ל'בחדרי חרדים' בזירת האירוע, "לצערי יש אנשים שמפריע להם לראות פעילות של חרדים בקרב המגזר החרדי", מטעם הליכוד כמובן, "אתה יודע מה, זה מחזק אותנו. כל פעם שיש אלימות וונדליזם, זה מחזק אותנו". 

בשנים האחרונות מנהל וידר מאבק נגד נגד עיריית בני ברק בטענה לשחיתות, בבחירות המוניציפליות נכנס כחבר מועצה בעירייה מטעם הליכוד ומאז, כך לדבריו, ההתנכלויות כלפיו וכלפי סניף הליכוד, התגברו. "יש לי ביקורת מאוד קשה", אומר וידר, כאשר אנו שואלים על הפריצה שאירעה לפני כחודשיים

"המשטרה הייתה צריכה לטפל בזה בחומרה בפעם האחרונה. לצערי, כשלא מטפלים בחומרה באלימות והתנהגות וונדליזם, התופעה רק נהיית חמורה יותר ויותר" אמר וידר.

בהודעת הדוברות מטעם הליכוד בני-ברק נמסר: "לא יעלה על הדעת שנבחר ציבור במדינת ישראל יחשוש לחייו בשל כך שהוא ממלא בנאמנות את תפקידו. ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, שרי הממשלה וחברי הכנסת מטעם הליכוד משוחחים כעת טלפונית עם וידר, מחזקים את ידיו ומצטרפים לדרישה למצות את הדין עם המציתים".

סניף הליכוד חשד להצתה יעקב וידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד