י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ב'וורקאפ' מעתיקים את ההצלחה העולמית למגזר החרדי

במתחם העבודה החדש שנפתח בחודש האחרון באזור העסקים-BBC  בבני ברק תפעל סביבה תומכת לבעלי העסקים שתעניק ייעוץ מקצועי ותסייע להם להתפתח ולצמוח • לראשונה: מתחם עבודה לגברים ונשים בהפרדה מלאה  

ב'וורקאפ' מעתיקים את ההצלחה העולמית למגזר החרדי
המתחם המפואר של וורקאפ צילום: יח"צ

לא רק מתחמי עבודה משותפים: בחודש האחרון נפתח בעיר בני ברק מתחם עבודה ייחודי, אשר יעניק לעצמאיים סביבת עבודה משרדית איכותית לגברים ונשים בהפרדה מלאה, תוך מתן ייעוץ, הזדמנויות ופתרונות להתפתחות עסקית. 

מתחמי המשרדים המשותפים צברו תאוצה אדירה בשנים האחרונות והפכו למצרך מבוקש בקרב אנשי עסקים ועצמאיים מכל התחומים. כעת מביאה חברת 'וורקאפ' לישראל את סביבת חללי העבודה שיעניקו לא רק שירותי משרד אלא גם התאמה מושלמת לבעלי עסקים, שיקבלו במקום שירותי ייעוץ וליווי במגוון תחומים מאנשי מקצוע מומחים בתחומם.

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

חברת 'וורקאפ' מעודדת גם את האינטראקציה בין בעלי העסקים שיפעלו במקום, מה שיעניק הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה עסקיים וליוזמות והזנקים חסרי תקדים.

 

 

המתחם שנבנה בבני ברק על ציר ליבת העסקים של גוש דן, מציע סביבת עבודה דינמית ויעילה לבעלי עסקים עצמאיים, תוך הכשרת מתחמי עבודה נפרדים לגברים ונשים. המשרדים נבנו בפאר והדר לפי כל קנה מידה ועומדים בסטנדרטים גבוהים ובעיצוב מרהיב ומושלם. המשרדים המפוארים מעניקים את כל שירותי המשרד בסביבה המרחיבה דעתו של אדם ותפוקתו של כל עסק.

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

בהנהלת 'וורקאפ' אומרים, כי "עוסק עצמאי זקוק לא רק למקום שקט לעבוד בו אלא גם ובעיקר לסביבת עבודה שתזניק את העסק שלו קדימה. המיזם שהחל בארה"ב והגיע לארץ מציע כעת לראשונה את הפתרון המושלם לקהל הדתי והחרדי ומעניק הזדמנות אמיתית לעצמאיים ולעצמאיות להיכנס 'למגרש של הגדולים' ו'לשחות במים העמוקים' של עולם העסקים בדרך אל ההצלחה".

שימי סגל סמנכ"ל 'וורקאפ' אומר, כי "הניסיון הבינלאומי מוכיח שעסקים עצמאיים וקטנים צמחו להיות גדולים לא רק בגלל סביבת העבודה הנוחה אלא בעיקר בגלל הדינמיקה העסקית של הסביבה בה פעלו. בעל עסק צריך לעבוד עם בעלי עסקים ועם אנשי מקצוע, וזאת אנו מציעים בין שלל היתרונות במתחמים המפוארים של וורקאפ".

 מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

 

מקומות עבודה עצמאים משרדים השכרת משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד