ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הצלחות הכי יפות וחזקות שקיימות? בדקנו ומצאנו

מחדשים את מערכות האוכל במטבח ומחפשים אחר צלחות יפות, איכותיות וחזקות במיוחד? בדקנו עבורכם את היעילות של צלחות CORELLE מבית קורנינג – מותג כלי האוכל המוביל ביותר בעולם • ממצאי הבדיקה שלנו העלו כי צלחות CORELLE מבית קורנינג הינם הצלחות העמידות, החזקות והאיכותיות ביותר הקיימות כיום בקטגוריית מערכות האוכל

הצלחות הכי יפות וחזקות שקיימות? בדקנו ומצאנו
קורנינג צילום: פשוט לבית

מחדשים את מערכות האוכל במטבח ומחפשים אחר צלחות יפות, איכותיות וחזקות במיוחד? בדקנו עבורכם את היעילות של צלחות CORELLE מבית קורנינג – מותג כלי האוכל המוביל ביותר בעולם. ממצאי הבדיקה שלנו העלו כי צלחות CORELLE מבית קורנינג הינם הצלחות העמידות, החזקות והאיכותיות ביותר הקיימות כיום בקטגוריית מערכות האוכל.

צלחות קורנינג הן למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי הצלחות המיוצרות על ידי חברת קורנינג האמריקאית המתמחה בייצור מערכות אוכל איכותיות וחזקות כבר למעלה מ-40 שנה. מוצרי החברה כוללים עשרות דגמים של מערכות אוכל שונות המשלבות בתוכן: כוסות קורנינג, צלחות CORELLE, כלי הגשה, סירים וכלי מטבח נוספים כגון תבניות הגשה/בישול/אפייה המיוצרים מזכוכית וגם מפלסטיק. המכנה משותף לכל מוצרי החברה טמון בפטנט הייחודי של כלי הזכוכית המיוצרים על ידי החברה, כאשר פטנט זה מבטיח לכם את עמידות כלי האוכל גם במקרים בהם הצלחת נופלת לרצפה בעוצמה רבה ואינה מתנפצת, נשברת או נסדקת.

מה מייחד את הצלחות של חברת קורנינג?

צלחות CORELLE מבית קורנינג הם שם דבר בכל רחבי העולם וזאת הודות לחוזקן ועמידותן של הצלחות גם במקרי נפילה בעוצמה רבה. צלחות אלו מותאמות לשימוש יומיומי והם מגיעים במבחר עשיר של דגמים וגדלים, כאשר בין יתר הדגמים תוכלו למצוא סטים שלמים של מערכות אוכל המשלבות בתוכן מספר שונה של צלחות בגדלים שונים בהתאם לסוג הסט. בכל סט צלחות קורנינג תוכלו ליהנות ממספר יתרונות מובהקים המייחדים ומאפיינים למעשה את מערכות האוכל של חברת קורנינג כגון:

  • צלחות העשויות מזכוכית מחוסמת חזקה – צלחות אלו נחשבות לצלחות העמידות והחזקות ביותר בעולם והן אינן נסדקות או נשברות גם במקרים בהם הצלחת נשמטת לכם מבין הידיים ונופלת בעוצמה על הרצפה.
  • צלחות אלו מיוצרות בארצות הברית בקווי ייצור המשלבים בתוכם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם לייצור צלחות.
  • צלחות אלו נחשבות לצלחות העמידות והחזקות ביותר גם בשימוש במדיחי כלים.
  • צלחות אלו שומרות על ברק לאורך כל חייהן ולמעשה בכל פעם שתשטפו את הצלחת לאחר השימוש תוכלו להחזיק בידיכם צלחת "חדשה" השומרת על הברק שלה ועל ההדפס המוטמע על גביה.

חשוב לציין שבדומה לכל צלחת אחרת, גם צלחות קורנינג על אף עמידותן וחוזקן, עלולות להישבר ולהיסדק, אך בניגוד לצלחות זכוכית אחרות שכל מכה או נפילה שלהן מובילה לשבר, צלחות אלו הינן עם אחוזי השבר הנמוכים ביותר.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סט צלחות קורנינג המותאמים לכל מטרת אירוח, לרבות, צלחות אוכל קורנינג המיועדות ליומיום לצד צלחות קורנינג עם הדפסים ייחודיים המוסיפים מימד של יוקרה ועיצוב לצלחת.

לסיכום, צלחות קורנינג הן ללא ספק הצלחות העמידות והחזקות ביותר בקטגוריה והן מותאמות לכל  מטרת שימוש במטבח הביתי או במסעדות ובתי קפה.

צלחות כלי בית לבית אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד