י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

היענות חסרת תקדים למבצע מלון 2 של סימילאק למהדרין

קונים סימילאק למהדרין, משתתפים במשחק טלפוני ויכולים לזכות בשלושה ימי חופשה מתנה במלון המפואר 'גלי צאנז'

היענות חסרת תקדים למבצע מלון 2 של סימילאק למהדרין
החוף בנתניה צילום: יח"צ

לצד תגובות נלהבות והתרגשות גדולה מצידן של האמהות, נרשמת היענות גבוהה במיוחד וחסרת תקדים למבצע הייחודי של סימילאק למהדרין, שיצא לדרך זו הפעם השנייה.

גם את רוצה להתאוורר, לנוח ולאגור כוחות בחופשה מפנקת? מסתבר שאלפי אמהות רוצות! זו השנה השנייה שסימילאק למהדרין מבית אבוט שמח להזמין אותך להשתתף בפעילות חווייתית ולקבל הזדמנות נוספת לזכות בשלושה ימי חופשה מפנקת עם חברה, במלון גלי צאנז על שפת הים!  

ההשתתפות במבצע פשוטה ומעניקה לך הזדמנות קלה לזכות: קני פחית 900 גרם של סימילאק למהדרין, שמרי את הוכחת הקנייה, התקשרי לטלמסר 03-3738000 והשתתפי במשחק סימילאק למהדרין המשלב ידע ומהירות.

להשתתפות במבצע הכנסי לכאן>>>

בכל יום מימי המבצע תזכה המשתתפת שענתה את התשובה הנכונה ביותר ובמהירות הגבוהה ביותר בשלושה ימי חופשה במלון גלי צאנז, עם חברה נוספת לבחירתה! המבצע מתקיים בין התאריכים ט"ז אייר 21.5.19 עד מוצ"ש י"ב בסיוון תשע"ט 15.06.19

בימים הראשונים למבצע התקבלו בקו הטלמסר של המבצע אלפי שיחות של משתתפות שניסו את מזלן בזכייה בפרס הגדולנותרו עוד ימים בודדים כדי להשתתף ולזכות!

בחופשה של סימילאק למהדרין במלון גלי צאנז תיהנינה המשתתפות משלושה ימים של שקט, שלווה והתרעננות, עם סדנאות העשרה מיוחדות למשתתפות החופשה של סימילאק למהדרין, ארוחות ועוד מגוון הפתעות ופינוקים! זוכות הפעילות בשנה הקודמת מספרות על חופשה מדהימה שבסיומה שבו הביתה מלאות חוויות וכוחות רעננים. אולי הפעם זו תהיה את?

המבצע מצטרף לשורה ארוכה של פעילויות ומבצעים שאותם יוזם סימילאק למהדרין לטובת אימהות המגזר החרדי במטרה להגדיל את המודעות לתזונת התינוקות כמרכיב משמעותי בהתפתחות התינוק, להגיש מידע מקצועי ועדכני בנושא פורמולה לתינוקות, ולאפשר לאימהות ליהנות מחוויות ייחודיות ומרגעים של שחרור והנאה.

סימילאק למהדרין עומד לצד האימהות והתינוקות עם פורמולה מתקדמת בכשרות בד"צ העדה החרדית שמגובה בעשרות מחקרים מדעיים, עם הרכב ייחודי לתמיכה בעיכול קל ובהתפתחות שכלית של התינוק.

להשתתפות במבצע הכנסי לכאן>>>

לצד יתרונות התפתחותיים ובריאותיים חשובים אלו, בסימילאק למהדרין מציעים לאימהות ערך מוסף ואפשרות לזכות בפרסים נחשקים.

עמית צנטר, מנכ"ל אבוט ישראל: "אנו שמחים ונרגשים לאור ההשתתפות וההיענות השנה לפעילות המלון. כמו תמיד, אנחנו בסימילאק למהדרין מחפשים להעניק לאימהות זכייה מיוחדת ומקורית שנותנת כוחות חדשים, חוויה והתרעננות. מחכים להגשים לאימהות  גם השנה חופשה חולמית שתעלה על כל ציפיותיהן. "

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.

לתשומת לב – חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק

סימילאק סימילאק למהדרין גלי צאנז הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד