ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אאוטפיטים לחג: כך תחסכו סיבוב בחנויות

מאיה הבלין מגישה שורת דוגמאות שאולי יתנו לכן השראה למצוא את הבגד המושלם לחג בלי להסתובב בשום חנות

אאוטפיטים לחג: כך תחסכו סיבוב בחנויות
מאיה הבלין ממליצה צילום: באדיבות המצלם

בגד לחג. שאלה טובה באמת. ולמצוא אחד כזה שיתאים לתקציב, שיתאים לבגדים של הילדים, ושיתאים לרוח החג. קבלו כמה דוגמאות שאולי יתנו לכן השראה למצוא את הבגד המושלם לחג בלי להסתובב בשום חנות, רק עם מה שיש לכן כבר בבית.

  1. טוטאל לוק לבן- קיץ, והטרנד הזה חם חם- אם זו שמלה נשפכת, חולצה וחצאית או חליפה. ובעיני אין מתאים מזה לשבועות. אז קחו שמלה לבנה, בטוחה שיש לכן כזו בארון אחרי שהיא כל כך פופולארית בעונות הקיץ של השנים האחרונות, או חצאית לבנה שתצוותו לה עליונית באותו צבע. לאקססורי על הראש- זר פרחים, סיכת פרחים ואם אתן יוצאות מהבית בצהרי החג- כובע קש יהיה פשוט מושלם. לאלו שהולכות עם כיסוי- מטפחת פרחונית או בצבע פסטלי כל שהוא. יכולות לשלב את הפסטל גם בנעליים.
  2. אם בפסטלים עסקינן- נסו לשלב כמה פריטים בצבעים פסטליים שונים. שמלה ורודה עם נעלים בירוק, חצאית תכלת וחולצה באפרסק או בצהוב. תרגישו חופשי להשתולל עם זה. כמובן שגם הלבן ישתלב מעולה. בראש הייתי משלבת קשת מגניבה או סיכות. אלו יוסיפו עוד רובד ללוק ויקפיצו אותו למקום הרבה יותר אופנתי ומושקע.
  3. איך אפשר להגיד שבועות מבלי להיזכר בשיבולים. שיבולים באגודה, שיבולים שנדחסו לקוביה גדולה כזו, שיבולת בודדת. רציתי לקחת קצת השראה מהן ולהרכיב לוק בצבעים טבעיים. גוונים של בז', של חול, של קש. אז לכו, תפתחו את הארון ותתורו אחרי הצבעים האלה. בטוחה שתצליחו למצוא. למי שנרתעת מאאוטפיט שלם בצבעים ניטרלים שכאלה- הם הולכים מעולה עם ורדרד בהיר מאד, ירוק, צהוב, תכלת. אקססוריז כמו סרט לבן בשיער ותיק קש ישלימו את ההופעה לחלוטין.

     

  

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד