י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא ראו בתורה שנתניהו המנצח"

מדהים: 'חוזה הבחירות' צדק גם הפעם

הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד מלוד, שבעבר נחשף ב'בחדרי חרדים' על יכולתו לחזות את תוצאותיהן של בחירות בארץ ובעולם על ידי עיון בפרשת השבוע שבו הן נערכות, חזה במדויק את תוצאת התיקו שהובילה לבחירות החוזרות • וגם, מה יהיו לדעתו תוצאות הבחירות הקרובות

מדהים: 'חוזה הבחירות' צדק גם הפעם
הרב מאיר טורנהיים צילום: קובי הר צבי

הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד מלוד, שכפי שנחשף בעבר ב'בחדרי חרדים' - הצליח לחזות את תוצאות מערכות הבחירות בעשורים האחרונים בארץ ובעולם ואף חזה את ניצחונו של דונלד טראמפ נגד כל התחזיות והסקרים המוקדמים, טען מראש, שלשה חודשים לפני הבחירות, שאף אחד לא ינצח אותן.

בהימור שהגיע לידי כתב 'בחדרי חרדים' חודשים קודם הבחירות ומתועד בצילומי מסך אמר הרב טורנהיים, כי הבחירות לא יתקיימו, לכאורה, במועדן: לדבריו, בפעם הראשונה זה 20 שנה מאז שהוא בודק את הבחירות הארציות ואף אחד מהמתמודדים לא מופיע כמנצח, ב'שלישי' של פרשת מצורע - יום הבחירות האחרונות.

כפי שדווח בהרחבה בעבר "בחדרי חרדים", הרב מאיר הכהן טורנהיים מלוד, הצליח לחזות בעשורים האחרונים כמה מתוצאות מערכות הבחירות בארץ ובעולם, לעתים נגד כל התחזיות והסקרים. בכמה מערכות בחירות בעולם הוא מצא בפסוקי אותה פרשה את זהותו של המנצח, הלך נגד הזרם וניצח. כך למשל הוא חזה את ניצחונו המפתיע של טראמפ בארה"ב לפני שנתיים וחצי נגד כל התחזיות, וכן את הפסדו של חירט וילדרס בהולנד, למרות שהסקרים חזו לו ניצחון ברור.

עבור הרב טורנהיים מדובר במעין תחביב. "כיהודי מאמין גדלתי על כך שהכל כתוב בתורה, ולכן בכל מערכת בחירות בישראל ב-20 השנים האחרונות חיפשתי בחומש של יום הבחירות ותמיד מצאתי את זהותו של המנצח רשום בצורה ברורה בדילוגי אותיות" סיפר בעבר.

לפי השיטה שלו, כיוון שהבחירות בארץ מתקיימות תמיד בימי שלישי, הוא מחפש ב'שלישי' של אותה הפרשה בשבוע בה נערכות הבחירות (למשל השנה, מדובר בפרשת מצורע שנקראה בתורה בסופו של שבוע הבחירות) את שמו של המועמד והאם ינצח. הרב טורנהיים לא מגלה את כל השיטה, אבל מספר ששמו של המנצח וניצחונו אמורים להיות בדילוגי אותיות בתוך פסוק אחד בלבד.

ובחזרה אלינו, לפני כשלשה חודשים ביקש טורנהיים משכנו, איש התקשורת שלמה ריזל מרדיו קול חי, להעביר לידי 'בחדרי חרדים' את תוצאות הבחירות שיתקיימו. טורנהיים ביקש לעשות זאת מבעוד מועד, כדי להפריך טענות שיבואו אליו, אם יציג את התוצאות לאחר הבחירות. לפי הדברים האלו אמר הרב טורנהיים כי הוא לא רואה שאחד המועמדים מנצח – לא נתניהו, לא גבאי, לא גנץ ולא לפיד.

בתחילה חשב הרב טורנהיים כי תהיה מלחמה שתגרום למערכת הבחירות להידחות, אולם עם התפזרות הכנסת ואי-הקמתה של ממשלה חדשה לאחר הבחירות, לראשונה אי פעם, הוא הבין את התוצאות שעלו לו מקריאת הפרשה.

יצויין, כי שבוע לפני הבחירות פנה אברך לטורנהיים והציע לו לבדוק את פרשת 'הנשיא' של יום הבחירות. טורנהיים חיפש ומצא בה שנתניהו ינצח. לדבריו המצב הלא סטדנרטי תואם היטב את המציאות: מצד אחד נתניהו אמנם ניצח כפי שיצא ב'נשיא', אבל מאידך ניצחונו התגלה כעקר, כפי שעלה מתוצאות הבדיקה ב'שלישי' של יום הבחירות.

פנינו לרב טורנהיים וביקשנו את דעתו לגבי מערכת הבחירות הבאות ונענינו, כי כאשר הוא ישלים את הבדיקה, תקבל מערכת 'בחדרי חרדים' מבעוד מועד את המסקנה שתעלה ממנה.

הרב מאיר טורנהיים בחירות חוזה בחירות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד