ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"עשרות מסמכים חסרים"

נתניהו יגיע לשימוע - פרקליטו מותח ביקורת

פרקליטו היחיד של נתניהו הודיע כי מרשו יתייצב לשימוע במועד שנקבע ומתח ביקורת על הפזיזות כשלדבריו, "רק אני נמצא כדי לייצג את ראש הממשלה. אדם אחד שאמור לקרוא כל כך הרבה חומר חייב יותר זמן"

נתניהו יגיע לשימוע - פרקליטו מותח ביקורת
עמית חדד/אביחי מנדלבליט צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה יתייצב לשימוע בעניין החשדות נגדו בשלוש התיקים 1000, 2000 ו-4000, שייפתח ביום צום גדליה - ג' בתשרי תש"פ, כך הודיע הערב (שני) פרקליטו עורך הדין עמית חדד. 

עם זאת חדד מתח ביקורת ואמר כי נכון היה לשקול לדחות את המועד, "בשבוע שעבר פנינו ליועץ המשפטי לממשלה וביקשנו: תדחה את מועד השימוע. הוא סירב. אנחנו חושבים שיש נימוקים כבדי משקל שמצדיקים את דחיית המועד".

חדד הוסיף ואמר, "קיבלנו את החומר. התחלנו לקרוא אותו. עשרות הודעות חסרות. עשרות מסמכים חסרים. אם הם לא נמצאים אצלנו, אי אפשר לקרוא אותם. דבר שני, בניגוד לכל איש ציבור אחר, ועדת ההיתרים מסרבת לתת לראש הממשלה אפשרות להסתייע בחברים למימון ההגנה המשפטית שלו".

לדבריו, "זה אומר שרק אני נמצא כדי לייצג את ראש הממשלה. אדם אחד שאמור לקרוא כל כך הרבה חומר חייב יותר זמן. לכן פנינו ליועמ"ש ואמרנו לו: אנחנו נגיע לשימוע, אבל היה נכון לשקול מחדש את המועד ולדחות אותו", כך עמית חדד בסינק וידאו שפרסם לתקשורת.

שימוע עו"ד עמית חדד חקירות נתניהו אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד