י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"'וורקאפ' מתחם עבודה משותף מהווה מנוע צמיחה עצום לעסק"

הסיבה ליציאה מהבית ומעבר למתחם עבודה משותף מהווה מנוע צמיחה עצום לעסק שמוביל לשיתופי פעולה ולעבודה מועילה יותר • ד"ר שניידר: "אנשים שעובדים מהבית לא מרגישים חלק ממקום העבודה שלהם"

"'וורקאפ' מתחם עבודה משותף  מהווה מנוע צמיחה עצום לעסק"
חלל המשרדים בוורקאפ צילום: יח"צ

בתקופה האחרונה חל מפנה במגזר העסקי בישראל, כאשר המסקנה המתבקשת היא כי לטובת העסק הוא צריך לצאת מהבית.

על פי מחקרים של מכונים מובילים בתחום, הסיבה ליציאה מהבית ומעבר למתחמי עבודה הוא לא רק הצורך במקום עבודה מסודר ושקט, אלא מהווה מנוע צמיחה עצום לעסק שמוביל לשיתופי פעולה ולעבודה מועילה יותר. יותר משני שליש מהעסקים מדווחים על שיפור העסק הודות להזדמנויות המוצעות על ידי חללי עבודה משותפים. המהפכה שהתחילה כבר לפני עשור הגיעה בשנים האחרונות וכעת מגיעה גם למגזר החרדי והדתי.

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

ד"ר אבי שניידר, ראש התוכנית לתואר שני בייעוץ ארגוני בבית ספר למדעי ההתנהגות ופסיכולוגיה במסלול האקדמי של המכללה למינהל, הסביר במאמר שתפרסם לאחרונה, כי "אחד הדברים שארגונים אמורים לייצר הוא שיתוף, כלומר זה שאנשים עובדים ליד אנשים שעוסקים במשהו אחר תורם ללמידה ולהתפתחות שלהם. התפקיד של הארגון הוא לאחד פעולות של בודדים, ואנשים שנמצאים קרוב האחד לשני ישתפו פעולה".

ד"ר שניידר מסביר גם את הצורך במקום עבודה מכובד כדי להרשים לקוחות: "היום מקום העבודה הוא מרכיב בזהות שלנו ובדרך שאנו מציגים את עצמנו לעולם. ברגע שאנחנו מנתקים את האדם ממקום העבודה שלו אנחנו מנתקים אותו ממקור הזהות שלו, ואנשים שעובדים מהבית לא מרגישים חלק ממקום העבודה שלהם".

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

"בחללי העבודה יש את ההזדמנות לתקשר ולעבוד עם אנשים הדומים להם – ניתן למצוא מישהו שדומה לנו ביכולותיו כדי שיעזור בעומס העבודה, וניתן להיעזר במישהו עם מיומנות משלימה שיעזור לנו להרחיב את העסק", מסבירים ב'ספייסינג', מערכת השוואת המחירים של מתחמי העבודה.

כעת, הפתרון הזה הגיע גם למגזר החרדי והדתי עם הבשורה על הקמת מתחם העבודה 'וורקאפ'

ברובע העסקים היוקרתי BBC בבני ברק, על ציר ליבת העסקים של גוש דן שיספק לא רק חלל עבודה, אלא יספק מקום שיחבר בין אנשי המקצוע מכל התחומים. בנוסף, ב'וורקאפ' יספקו ללקוחות ללא תוספת עלות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שיעניקו להם ליווי מקצועי שיביא לצמיחת העסק.

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

משרד הפרדה עיצוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד