י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ביטוח שריפות כחלק מביטוח דירה

המחסור החמור בקרקעות לבניה, הצמיחה הדמוגרפית ומשקיעים חיצוניים גורמים למחירי הדיור בישראל להרקיע שחקים • לכן, חשוב מאוד לשקול בחיוב השקעה בביטוח דירה

ביטוח שריפות כחלק מביטוח דירה
ביטוח שריפות צילום: שאטרסטוק

דירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר העומדים לרשותנו

המחסור החמור בקרקעות לבניה, הצמיחה הדמוגרפית ומשקיעים חיצוניים גורמים למחירי הדיור בישראל להרקיע שחקים. בשונה מנכסים אחרים אשר ברשותנו כדוגמת מכונית, ערכה של דירה איננו יורד ואף צפוי לעלות בצורה משמעותית עם השנים. העלות העצומה של הקרקע והבנייה עצמה, יחד עם הצפי לעליית המחירים, הופכים את הדירה לאחד מהנכסים היקרים ביותר אשר ברשותנו. נוסף על כך, דירה למגורים היא יותר מנכס. היא הופכת להיות חלק אינטגרלי מהתא המשפחתי שלנו, היא מכילה את הזיכרונות המשותפים שלנו והחפצים שמלווים אותנו כל החיים. לכן, חשוב מאוד לשקול בחיוב השקעה בביטוח דירה. ישנם מפגעים רבים אשר עשויים לחולל אסון אמיתי בנכס שלכם, בין אם מדובר בנזקי מזג אוויר, פיגוע טרור, אסון טבע או פשוט כשל בבנייה, חשוב מאוד שתהיו בטוחים שאתם והמשפחה תצאו בשלום מהמשבר הזה, מבחינה כלכלית כמו גם נפשית.

מה מציע הביטוח שלנו בהגנה מפני שריפות

שריפות עלו לכותרות בתקופה האחרונה עקב גל השריפות ההצתות שהגיעה לאחר ל"ג בעומר. ישובים שלמים נפגעו מהשריפות וגם יישוב שלם שהוקם לפני עשרות שנים נמחק לגמרי מהמפה, והתושבים החיים בו איבדו את כל היקר להם. באמצעות הביטוח שלנו, תוכלו להיות בטוחים שבמקרה דומה של שריפת הבית שלכם לא תעמדו לבד, אלא תהנו מההגנה והסיוע שלנו. הביטוח שלנו יכול להקיף שלל נזקים ואסונות, בהתאם לרצון ודאגות האישיות שלכם.

מהו ההבדל בין הכיסויים השונים של ביטוחי מבנה ודירה?

  • שריפה כתוצאה מהצתת טרור: באופן כללי, נכס שנפגע מפיגוע טרור יש לבעלים הזכות לקבל החזר ממס רכוש. מדובר בפרוצדורה ארוכה, אשר דורשת להוכיח לשמאי אשר מונה על ידי המדינה את עלות הנזק המדויקת. מאחר שפעמים רבות שמאים אלו אינם מעריכים כראוי חפצים מיוחדים ולכן ניתן בהחלט לשדרג את הכיסוי שלכם עם הביטוח דירה שהוא לרוב מקיף.
  • שריפה כתוצאה מנזקי טבע: ביטוח דירה פלוס של הכשרה חברה לביטוח מכסה כל סוג של שריפה או נזק משריפה. אך גם מנזקים כתוצאה מנזקי מזג אוויר או פגיעת מים. הביטוח כולל הגנה לנזקים אשר יגרמו מעשן החודר לנכס, כמו גם פגיעות מברד, רוח רעידות אדמה או מאש.
  • כיסוי לשריפה מכשל של מכשיר חשמל: הכיסוי הביטוחי שלנו בביטוח דירה פלוס מכסה אתכם גם במקרה של שריפה שפרצה ממכשירים בבית.

מהם ההרחבות הפופולריות לביטוח הדירה

הרחבה לביטוח מבנה מאפשרת לכם כיסוי מלא יותר נזקים ותקלות בחלל הבית. הכיסוי כלול בביטוח מבנה למשל ייקח חלק בתיקונים יומיומיים של תקלות כגון נזילות, פגיעות בצנרת הביוב ועוד שלל תקלות קטנות אשר עשויות להתחולל בחלל הבית. ביטוח תכולת דירה יאפשר לכם להיות בראש שקט בידיעה שכל הציוד והחפצים שלכם נמצאים בידיים טובות. הביטוח כולל החזר כספי על נזק לרכוש שלכם או של אורחים בדירה, כמו גם שירותים שונים כגון אחזור מסמכים שאבדו, ואפילו ציוד חיצוני כגון מצלמות אבטחה ואופניים.

חשוב לעבוד עם חברה עם ניסיון

ניסיון ואיכות בתחום הביטוח הם הדברים החשובים ביותר. הניסיון מעיד על שורה ארוכה של לקוחות אשר קיבלו את מלוא העזרה והסיוע, המליצו לחבריכם להצטרף אליכם. עבודה עם חברה מנוסה מבטיחה לכם שברגעים הקשים ביותר של החיים, בהם אתם הופכים בשנייה מחזקים ותומכים לזקוקים לעזרה, לא תמצאו את עצמכם לבד. חשוב להבין, סכום הכסף שביטוח יקנה לכם תלוי באופן ישיר באופי ובעלות הנזק שנגרם. כך, במידה ויתרחש אסון בקנה מידה גדול במיוחד, כך גם הפיצוי שתקבלו מהביטוח יגדל בהתאם, כך שבכל מקרה לא תמצאו את עצמכם לעולם מתמודדים לבד. חשוב מאוד לברר את הסיכונים האזוריים במקום המגורים שלכם, כך שתוכלו לבחור את אופי הביטוח המתאים לכם ביותר.

ביטוח ביטוח דירה שריפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד