ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נהג לומר 'סליחה'

במאה שערים: נעצר חשוד בעבירות חמורות

חילוני המפעיל עסק בשכונת מאה שערים בירושלים, עוכב אמש לחקירה, בחשד לביצוע מעשים חמורים בנערים תושבי האזור. לאחר החקירה הוחלט לעצרו • מתברר כי זו לא הפעם הראשונה בה הוא נחשד במעשים אסורים

במאה שערים: נעצר חשוד בעבירות חמורות
חייט, אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: היום בשעות הערב (שלישי), חוקרי משטרת ירושלים עיכבו לחקירה בעל עסק בשכונת מאה שערים שאינו תושב המקום, עקב חשד לביצוע מעשים חמורים ואסורים בנערים תושבי האיזור.

בתום חקירתו של החשוד, חילוני בן 46, הוחלט בתחנת לב הבירה לעצור אותו. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי אין זאת פעם ראשונה שאותו אדם נעצר בחשד לעבירות הנוגעות בתחום הצניעות.

כבר בחודש אלול תשע"ו, נעצר אותו חשוד, בחשד לביצוע מעשים חמורים בבחורי ישיבות. החשוד עובד כחייט בשכונה, ואת המעשים ביצע לכאורה במהלך עבודתו. כאשר בעל החנות היה נתקל בהתנגדות ורתיעה, היה נוהג לומר 'סליחה' וממשיך בעבודתו כרגיל.

כמו במעצרו הקודם, נעשו פניות לארגון 'טוהר המחנה', ולאור החשדות שעלו, נערכה התייעצות עם הרבנים שהכריעו כי יש להגיש תלונות על מנת להפסיק את הפגיעה בטהרתם של בחורי ישיבה צעירים. התלונות הגישו בהכוונת הארגון וכאמור הערב החייט נעצר בשנית.

במשטרת ירושלים אישרו ל'בחדרי חרדים' את דבר מעצרו של החשוד, ועל כך שהוא נחקר בחשד לביצוע מעשה אסור. מחר (רביעי) המשטרה צפויה להביאו בפני שופט בבית משפט השלום בעיר, וככל הנראה לבקש להאריך את מעצרו.

מעשים חמורים מעשה מגונה וביערת הרע מקרבך מעצר חשוד מאה שערים טוהר המחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד