י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למרות הכישלון

הדרישה שמציבה שקד למפלגת הימין החדשה

בשיחה עם פעילים ומקורבים אמרה השרה לשעבר איילת שקד, כי היא דורשת לעמוד בראש איחוד של מפלגות הימין באם תוקם: "אני מביאה הכי הרבה מנדטים" • גורמים בימין מיהרו לתקוף: "אוי ואבוי אם מישהו יאיים שירוץ רק כדי שייקחו אותו לאיחוד"   

הדרישה שמציבה שקד למפלגת הימין החדשה
הימין החדש צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד לפעילי 'הבית היהודי': "אני צריכה לעמוד בראש, אני מביאה הכי הרבה מנדטים", כך דיווח הערב (שלישי) הכתב הפוליטי מיכאל שמש במהדורה המרכזית של 'כאן 11'.

את הדברים אמרה שקד בפניהם של הפעילים בשבוע האחרון, כשבכוונתה לסיטואציה בה תוקם מפלגת איחוד בימין.

על פי דיווחו, גורמים בבית היהודי מביעים מורת רוח מדבריה ואומרים כי מי שפילגה את המפלגה לא יכולה לעמוד בראשה.

דברים דומים השמיעו גם ראשי האיחוד כיום, הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', "גם לחיבורים יש גבול, איחוד של חמש מפלגות לא יצליח לתפקד לאחר מכן. אוי ואבוי אם מישהו יאיים שירוץ רק כדי שייקחו אותו לאיחוד", אמר סמוטריץ'.

את הדברים אמר ח"כ סמוטריץ' בראיון שהעניק בשבוע שעבר לגלי צה"ל והוסיף, "אם איילת שקד רוצה לחזור סבבה, אבל מאיפה הרצון להיות מספר 1? נטשת, פילגת והובלת לסחרור שכל מדינת ישראל נמצאת בו. אני לא חושב שיש סיבה בעולם שהיא תהיה מספר 1. הייתי רוצה לראות כמה שיותר חיבורים כדי למקסם את הכוח וכל דבר לבחון באופן ענייני, מי מביא מנדטים ומי מרחיק מנדטים. מי שישאיר בחוץ חייב להישאר בבית ולא לרוץ לבד ולבזבז את הקולות".

איחוד מפלגות הימין נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד