י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הישג נוסף לנתניהו

עוד מדינה מעבירה את השגרירות לירושלים

מדינה מולדובה מעבירה את השגרירות שלה לירושלים • ראש הממשלה המולדובית הודיע: "זו הייתה התחייבות לפני זמן ארוך לתמוך בבעלי בריתנו"

עוד מדינה מעבירה את השגרירות לירושלים
רה"מ המולדובי מודיע על ההחלטה צילום: צילום מסך

ראש ממשלת מולדובה צייץ בחשבון הטוויטר שלו על ההחלטה של ממשלתו להעביר את השגרירות המולדובית מתל אביב לירושלים.

"היום אימצנו את ההחלטה להעביר את שגרירות הרפובליקה של מולדובה לישראל מתל אביב לירושלים. זו היתה התחייבות לפני זמן ארוך לתמוך בבעלי בריתנו", כתב ראש הממשלה המולדובי, פאבל פיליפ.

בהודעה רשמית שפרסמה ממשלת מולדובה, נאמר כי הממשלה החליטה בישיבתה היום להעביר את מקום מגוריה של שגרירות הרפובליקה של מולדובה במדינת ישראל - לירושלים.

במקביל, הקבינט והשרים החליטו לאשר את ההסכם על מכירת חלקת הקרקע לבניית שגרירות של ארצות הברית ברפובליקה של מולדובה (עניין פנים מולדובי י.פ).

"אנחנו במצב שצריך לאמץ בדחיפות את ההחלטות האלה תוך לקיחה בחשבון את חוסר היציבות הפוליטית ואת חוסר הוודאות במדינה, אלא גם את ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות, מאחר ואחת המפלגות הפוליטיות כל הזמן חסמה את שני הפרויקטים, ומנסה להשתלט בצורה בלתי חוקית, בכוח".

"אלו שתי התחייבויות שקיימנו בעבר ואנחנו רוצים לוודא שהן יכובדו, בלי קשר למה שיקרה אחרי הבחירות", כך אמר ראש הממשלה פאבל פיליפ.

עוד נאמר בהודעה הרשמית, כי שני הפרויקטים הם התחייבויות שבוצעו על ידי ממשלת הרפובליקה של מולדובה והממשלה פעלה על מנת למנוע חסימה ארוכת טווח שלהם על ידי המשבר הפוליטי במדינה.

מולדובה שגרירות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד