י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מסעות יאיר בארה"ב

"הפלסטינים חילקו סוכריות באסון התאומים"

יאיר נתניהו מבקר בימים אלו בארצות הברית ומנצל את הזמן כדי להעניק לתקשורת האמריקאית ראיונות אוהדים לנשיא טראמפ • כתב חדשות החוץ של 'בחדרי חרדים' מסכם את עיקרי דבריו

"הפלסטינים חילקו סוכריות באסון התאומים"
יאיר נתניהו צילום: צילומסך

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התראיין לרשת האמריקנית BlazeTV בנוגע ליחסים עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והרעיף עליו שבחים.

יאיר טען כי "מדינת ישראל היא מקום בטוח לנוצרים ולמיעוטים אחרים במזרח התיכון, ישראל היא המקום הבטוח היחיד בכל המזרח התיכון, במדינות מסביב לישראל המוצרים עוברים טיהור אתני. יש בישראל חופש דת לכולם, המאמינים בישראל, יש לנו שיווין לנשים, בניגוד למדינות מסביב לישראל שם נשים מוגדרות רכוש הבעל או האב".

נתניהו הצעיר הביא את הדוגמא מבית לחם, ואמר כי "עד 1994 בבית לחם היו 80% נוצרים, ומאז שעברה לשליטה של הרשות הפלסטינית, שיעור הנוצרים עומד על 10% בלבד. ישראל שמרה עליהם, הפלסטינים מגרשים ומתנכלים אליהם".

בנוגע ליחסים בין ישראל לארצות הברית, אמר נתניהו הצעיר: "המודיעין מישראל מונע התקפות טרור בארצות הברית באופן קבוע, היחסים בין הנשיא טראמפ עם ישראל מושלמים".

לדבריו, "העם בישראל מעריץ את אמריקה, בישראל יש אנדרטה שהיא היחידה מחוץ לארצות הברית, לזכר פיגועי 11 בספטמבר ב-2001, בזמן הפיגוע אנחנו בישראל הרגשנו כאילו זה קרה לנו, כולם ראו את הפלסטינים רוקדים ברחובות ומחלקים סוכריות, מדינת ישראל היא בת הברית האמינה ביותר של ארצות הברית בכל המזרח התיכון".

"אנחנו זה השטן הקטן, וארצות הברית זה השטן הגדול, ככה מדינות ערב קוראות לנו, אבל הן מאד צודקות - כי ישראל זה ארצות הברית וארצות הברית זה ישראל. אנחנו באים מאותם שורשים".

השדרן וכתב הבית הלבן ג'ון מילר מהערוץ הימני, שאל את יאיר נתניהו ששוהה בימים אלו בארצות הברית, על כך שאנשים טוענים כי הנשיא טראמפ הוא גזען ותומך באנטישמיים.

"איך אתה רואה את הדברים שאומרים עליו, ומה באמת עושה הנשיא טראמפ", נשאל. נתניהו הצעיר ענה באנגלית רהוטה בדיוק כמו אביו, "טראמפ ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, ועל ההכרה בירושלים כבירת ישראל, ועל ההכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן, העם היהודי לא שכח את מלך פרס כורש שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה".

לגבי היחס של הישראלים לטראמפ אמר נתניהו הצעיר: "הוא כמו כוכב רוק, רוב העם בישראל תומך בנשיא, תומך בארצות הברית ומעריץ את הנשיא".

בהתייחסו לדברים שאמר הנשיא הקודם ברק אובמה, שהיה עוין ביחסו לראש הממשלה נתניהו, "אני הדבר הכי קרוב ליהודי שישב אי פעם בבית הלבן". אמר השדרן כי "מצחיק אותי לראות שמכנים את טראמפ אנטישמי, הוא עשה דברים מדהימים לישראל".

לגבי החומה שטראמפ רוצה לבנות עם הגבול של מקסיקו אמר השדרן, "אני הייתי רוצה שדברים שעשו בישראל יעשו גם כאן, לגבי החומה בגבול עם מקסיקו". כזכור, נתניהו בנה חומה בגבול עם מצרים, דבר שמנע כניסת מסתננים, ואם היו נכנסים לישראל מאות אלפי מסתננים, הדבר עשוי היה לסכן את קיומו של המדינה היהודית.

על כך הגיב נתניהו הצעיר, "בתחילת שנות ה-2000 הייתה לנו בעיה בגבול מצרים, הפריצה בגבול הביאה לזרם אדיר של מהגרים בלתי חוקיים שהגיעו מאפריקה, הם צעדו מסודן למצרים, ומשם המשיכו לגבול עם ישראל וצעדו עד לתל אביב, יש בישראל כשמונה מיליון תושבים בלבד, ואם מאות אלפי מהגרים יגיעו לישראל, הדבר יכול להשמדת ישראל, בשנת 2011 בנינו חומה מחוף לחוף, ומאז שהחומה נבנתה ההגירה הבלתי חוקית פסקה לחלוטין".

יאיר נתניהו פלסטינים אסון התאומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד