י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

באיחוד הצלה אבטחו רפואית את רבבות העולים לכותל המערבי בחג השבועות וכן באומן ובמעזיבוז׳

באיחוד הצלה סניף אומן בסיוע מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיעו מישראל וארה"ב אבטחו רפואית את הגעת האלפים לציונו של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה ולציונו של הבעל שם טוב במעז'יבוז לרגל חג השבועות

באיחוד הצלה אבטחו רפואית את רבבות העולים לכותל המערבי בחג השבועות וכן באומן ובמעזיבוז׳
הכותל המערבי צילום: יעקב נחומי

באיחוד הצלה סניף אומן בסיוע מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיעו מישראל וארה"ב אבטחו רפואית את הגעת האלפים לציונו של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה ולציונו של הבעל שם טוב במעז'יבוז לרגל חג השבועות. 

 לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה מסר: "אמבולנס איחוד הצלה אוקראינה עם פרמדיק וחובשים מאומן ומישראל איבטחו רפואית את הגעת האלפים גם במעז'יבוז וגם באומן. מבצע האבטחה ערך שלושה ימים ברצף, עקב השבת שלפני שני ימי חג השבועות".

 ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן סיפר: "בסיוע של אגף הקשר עם המתנדב באיחוד הצלה ואגף הציוד אבזרנו את אמבולנס איחוד הצלה והמתנדבים באומן בציוד הרפואי הנדרש לטובת אבטחת האלפים בעיר אומן שבאוקראינה ובציונו של הבעל שם טוב במעז'יבוז".

 הלל כהן מנהל איחוד הצלה מרחב אוקראינה מסר: "השנה הפעילות התמקדה באבטחה רפואית גם בשבת ערב חג השבועות בשיתוף פעולה עם משלחת החובשים והפרמדיקים שהגיעו מישראל ותגברו את המענה המהיר ביותר לכל מקרה חירום רפואי באומן ואוקראינה". 

 גם בירושלים נרשמה השנה היערכות של אמבולנסים של איחוד הצלה בסיוע חובשים פרמדיקים ורופאים מתנדבים של 'איחוד הצלה' שאבטחו את שלומם של הרבבות שהגיעו לתפילה ברחבת הכותל המערבי, והאלפים שנהרו לחצרות החסידויות השונות בשכונות גאולה - מאה שערים - בית ישראל והסביבה. 

 נקודת הזנקה ליציאה מהירה של צוותי הרפואה במקרי חירום הוקמה בכניסה לבית המתנדב של איחוד הצלה סניף 'ציון' הממוקם ברחוב הנביאים 26 שבסמוך לשער שכם. 

 גם צוותי הרפואה של איחוד הצלה סניף 'מזרח ירושלים' וצוות 'הרובע היהודי' תגברו פעילות ונתנו מענה וסיוע רפואי בדרכים המובילות לכותל המערבי ולקברו של דוד המלך ב'הר ציון' לשם נהרו רבבות במהלך החג. 

 נחום ברנשטיין ראש סניף 'ציון- ירושלים' מסר: "ברחבת הכותל המערבי ובדרכים המובילות והשכונות הסמוכות תורגש תנועה ערה של צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהונחו לתת מענה לכל מקרה רפואי שיידרש בליל חג שבועות ובמהלך החג". 

 מיקי כהן מנהל מרחב ירושלים של איחוד הצלה מסר: "מאות רופאים פרמדיקים וחובשים המתנדבים בארגון פעלו בכוננות עליונה במהלך החג ברחבי העיר ירושלים, ונתנו את המענה המהיר ביותר לכל אירוע רפואי".

איחוד הצלה שבועות כותל המערבי אומן מעזבוז'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד