י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לראשונה בישראל

הצעד שעושה הקבוצה בעבור שומרי השבת

קבוצת הכדורגל 'מכבי חיפה', מפרסמת באופן מפתיע כי תאפשר לרכוש 'מנוי שבת' לאוהדיה שומרי השבת. לטענת ההנהלה, המהלך נעשה בעקבות דרישה הולכת וגוברת של אוהדי הקבוצה שומרי השבת

הצעד שעושה הקבוצה בעבור שומרי השבת
מכבי חיפה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אתר הכדורגל של קבוצת הפאר 'מכבי חיפה' פרסם, כי ישנה אפשרות לקנות 'מנוי שבת' למשחקי הקבוצה. בציוץ בחשבון הטוויטר של הקבוצה נאמר. כי "לאור בקשות של ציבור שומרי השבת, משיקה קבוצת מכבי חיפה לראשונה בישראל, מנוי שבת.

בעלי המנוי יקבלו החזר (כמפורט באתר) על המשחקים שישוחקו במהלך שעות השבת".

באתר הרשמי נכתב: "לראשונה בישראל, מנוי שבת: לאור בקשות רבות של ציבור שומרי השבת, המועדון משיק לראשונה בישראל מנוי שבת למשחקי הבית של הקבוצה, בו תוחזר התמורה בעבור משחקים הנערכים בשבת. מספר המקומות מוגבל", לשון ההודעה.

מועדון כדורגל מכבי חיפה משיק לראשונה בישראל מנוי שבת למשחקי הבית של הקבוצה וזאת לאחר בקשות רבות של ציבור שומרי השבת. רכישת מנוי שבת, תבטיח לבעל המנוי, כי בכל משחק בית אשר יתקיים במהלך השבת בעונת המשחקים הקרובה באצטדיון החדש 'סמי עופר', יקבל בעל המנוי החזר נקודות שוות כסף בשווי %5 מערך המנוי.

חשוב לציין כי משחק אשר מתקיים במהלך השבת ונחשב בהטבת 'מנוי שבת' הוא משחק בית, אשר יתקיים החל מחצי שעה לפני כניסת השבת ועד חצי שעה לאחר יציאת השבת (ע"פ זמני כניסת ויציאת השבת לפי אזור חיפה). אוהד שאין ברשותו מנוי בית לעונת המשחקים 2019/2020 על שמו, אינו זכאי להירשם כמנוי שבת.

חיפה כדורגל ושבת שמירת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד