י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרב על קולות הרוסים

המהלך הטרי של נתניהו בכדי לפגוע בליברמן

אחרי שהוביל לבחירות חוזרות, ליברמן סופג מכה מנתניהו בקרב על האלקטורט הרוסי: ראש הממשלה מינה היום את עו"ד אריאל בולשטיין ליועץ מיוחד לענייני יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר • ליברמן לעג: מחר נשמע על יועץ מיוחד לענייני דובים

המהלך הטרי של נתניהו בכדי לפגוע בליברמן
ליברמן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב על קולות הרוסים בין הליכוד לישראל ביתנו עולה שלב, לאחר שראש הממשלה הודיע כי קמפיין הרוסים של הליכוד יוכפל וישולש לקראת הבחירות הקרבות, ואף החליט למנות יועץ מיוחד למגזר הרוסי.

בליכוד הודיעו כי נתניהו מינה היום את עו"ד אריאל בולשטיין ליועץ מיוחד לענייני יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר. ראש הממשלה ציין כי "העלייה ממדינות אלה תרמה רבות להצלחת ישראל בעשורים אחרונים, אך ישנם סוגיות רבות שדורשות טיפול מיוחד. ביחד נצליח לקדם פתרונות של פנסיות, דיור ציבורי ונושאים חשובים אחרים".

יו"ר 'ישראל ביתנו' מיהר להגיב למינוי ולעג לנתניהו. לטענתו, "אתמול ראש הממשלה מינה יועצת לענייני בעלי חיים. היום לאחר פרסום הסקרים בכלי התקשורת, בהם "ישראל ביתנו" משיגה 10 מנדטים, מינה יועץ לענייני עולים מברית המועצות לשעבר. זה מעיד שראש הממשלה נמצא בלחץ היסטרי וכנראה כבר מחר נשמע עוד בשורה - יועץ מיוחד לענייני דובים בקוטב הצפוני".

בליכוד מיהרו להגיב לליברמן ומסרו, "ההשוואה ההזויה של איווט בין העולים מברית המועצות לבין בעלי חיים מעידה בעיקר על פאניקה וזלזול בציבור".

"אנו בטוחים שעו"ד אריאל בולשטיין, שעלה לישראל ב-1990, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל מבר-אילן, חבר לשכת עורכי דין וחבר דירקטוריון של מכון ז'בוטינסקי, יוכל לתרום רבות לקידום מעמדם של יוצאי ברה"מ לשעבר ולפתרון האתגרים של ציבור חשוב זה בחברה הישראלית".

"חבל שלאיווט אכפת רק מאיווט - לא מהפנסיות שראש הממשלה נתניהו יביא ובטח לא מהעולים", הוסיפו בליכוד.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד