י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
העיתונאי תוהה

מדוע הטענות אינן מופנות כלפי רה"מ נתניהו?

פלג: "רעיית ראש הממשלה צפויה לאשר כי מדובר ב"עבירה פלילית - אך מצחיקה - של ניצול טעות הזולת" • פלג האשים את ראש הממשלה באדישות כלפי ההתעמרות בעובדים

מדוע הטענות אינן מופנות כלפי רה"מ נתניהו?
בנימין נתניהו בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשת המעונות - הסוף? בפתח תוכניתו ב־103fm אמר גיא פלג כתב הפלילים של 'חדשות 13' כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עומדת להודות בפרשה, בעוד שלדעתו ההתעלמות של נתניהו מהנושא לא תורמת לו כלל.

"אחרי ימים של מתח מורט עצבים ושעות של חרדה, הסכימה הגברת נתניהו סוף סוף לחתום על הסדר הטיעון. לפנות בוקר הועברה ההודעה המרגיעה לפרקליטות. חתמה", פתח פלג את תוכנית הדיאלוג שלו עם מאזינים.

"כתב האישום המתוקן צפוי להיות מוגש בדקות הקרובות לבית המשפט, ותיק המעונות, שעסקנו בו כל כך הרבה, צפוי להסתיים ביום ראשון הקרוב בהודאה של הגברת נתניהו בעבירה פלילית. פלילית - אך מצחיקה - של ניצול טעות של הזולת, ורישום צ'ק של 55 אלף שקלים, כפי שטענה".

פלג המשיך ואמר, "בימים האחרונים יש לי רושם שמי מהקולגות שלי חש אי־נוחות מסוימת לעסוק בענייניה של הגברת נתניהו. שוב אני קורא ברשתות החברתיות טענות כאילו אנחנו עוסקים בשוליים של השוליים וברכילות מיותרת, כמו בתביעה של העובדת שירה רבן ובתיאורים הקשים של מה שהיא טוענת שהתרחש בבית רה"מ".

הוא הפנה אצבע מאשימה כלפי ראה"מ בנימין נתניהו, "אני ממש לא חושב כך. אני חושב שיש להביט על התמונה הגדולה. הטענות, שרבות מהן קיבלו כבר חותמת של בית המשפט בפסקי דין, על העסקה פוגענית בבית ראש הממשלה; הדריסה השיטתית של עובדים מוחלשים, ההתעמרות בהם והפיכת חייהם לסיוט; הטענות הללו אינן מופנות לראש הממשלה, שכמעט כל ההתפרצויות הנטענות לא היו בנוכחותו, אך התמונה הכללית ארוכת השנים ידועה לו היטב".

"המשך הפגיעה בעובדים מלמדת שהוא, כנראה, אדיש לכך. בכך יש לעסוק. מי שאמור לדאוג לשוויון ולחיזוק אוכלוסיות מוחלשות היה צריך בראש ובראשונה לעצור את ההתעמרות בביתו פנימה".

גיא פלג רדיו 103 FM תיק המעונות שרה נתניהו הסכם טיעון הסדר טיעון עבירה פלילית מעון ראש הממשלה בית ראש הממשלה בנימין נתניהו התעמרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד