י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מזגן טוב ומקלחת טובה" • צפו

המשפיע על החתונה הזולה: לא שונה מברית

המשפיע רבי יואלי ראטה שהדהים את העולם בחתונה שערך במחיר רצפה שנערכה בישיבה בה הוא משמש כראש ישיבה, מספר בסרטון על החתונה וזועק "מדוע צריך לקנות תכשיט לכלה ב-1600 דולר? אני קונה ב 90 דולר לא מזויף" • צפו בוידאו

המשפיע על החתונה הזולה: לא שונה מברית
חתונת בן המשפיע רבי יואל ראטה צילום: החיזוק היומי

הכתבה שפורסמה הבוקר (חמישי) ב'בחדרי חרדים', אודות החתונה הצנועה שערך המשפיע רבי יואל ראטה לבנו, עוררה הדים רבים. דיונים שלמים התקיימו סביב הכתבה, האם נכון לעשות כמנהג המשפיע או להמשיך להיאנק תחת הוצאות קשות וכבדות. 

ל'בחדרי חרדים' הגיע הסרטון של המשפיע משיעור שמסר לפני החתונה, שם הסביר את פשר דבריו, לדברי הרב ראטה "אמרו לי אנשים אתה עושה חתונה בישיבה יהיה צפוף, אמרתי להם נכון בשעתיים ראשונות יהיה צפוף אבל אחר כך אנשים ילכו הביתה, גם המזגן לא הכי טוב זה באסרו חג של שבועות הימים מאוד חמים, אני לא יודע אם המזגן יספיק אז אני מקווה שיהיה לכם בבית מזגן טוב ומקלחת טובה ומי שרוצה יכול להגיע גם למחרת החתונה להגיד מזל טוב". 

לדבריו "אני יראה לכל התלמידים שלי שאפשר לחתן את הילד יותר זול מהבר מצווה, מדוע חתונה אמורה להיות שאלה של קיום? כי הרי מה שקורה בימינו אמר רבי יואל, החתן רוצה חצוצרה בחופה, הכלה רוצה רק כינור זה מה שהיא אוהבת, והסבתא רוצה בופה של בשר בקבלת פנים, והדוד מציע שיעשו אותיות מזהב על ההזמנה. לאן הגענו?" 

המשפיע סיפר כי הוא קנה תכשיט לכלה ב-90 דולר למרות שאנשים אומרים למה שלא נקנה ב-1600 דולר והרי זה נשאר לכל החיים, אבל אין לי כסף אמר המשפיע ויש כאן יהודי שיש לו חנות שמוכר תכשיטים אמתיים במאה דולר". 

"תתארו לכם" אמר המשפיע "שהממשלה תחוקק חוק שכל מי שעושה ברית מילה יצטרך לשלם 60 אלף דולר מס, היו עושים יום תפילה וזעקה, במה חתונה שונה מברית של מצוות מילה לחתונה שזו מצווה של פריה ורבייה". 

"אני לא מבקש שיעשו בשבילי מגבית בשביל זה, ואני לא הולך ללוות כסף בשביל זה". אמר המשפיע בסרטון החיזוק היומי.  

הרב יואל ראטה משפיע ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד