י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ראש העירייה מאשר

צפו: "יש ירידה בביטחונם של תושבי בני ברק"

לאחר שבשבוע האחרון היה נתון לביקורת מצד תושבי בני ברק בעקבות ההתפרעויות הקשות של נערים בליל החג, התראיין הערב ראש העירייה למשה גלסנר ובין היתר אישש את טענתם של תושבי העיר כי הם חשים פחות בטוחים בתקופה האחרונה • "האירועים האחרונים מביישים את העיר"

צפו: "יש ירידה בביטחונם של תושבי בני ברק"
ר"ע בני ברק, אברהם רובינשטיין צילום: יהודה חיים, פלאש 90

ארבעה ימים לאחר אירועי הונדליזים שהתרחשו בליל חג השבועות בעיר בני ברק, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין מאשר את טענת התושבים כי ישנה ירידה בתחושת הביטחון בקרב תושבי העיר.

מאז מוצאי חג השבועות, אתר 'בחדרי חרדים' מוביל סדר יום בכל הקשור לטיפול באותם נערי שוליים, שבמהלך החג הכו את חסידי דארג, בהמשך נכנסו לישיבת בעלז מחנובקא שם גנבו מזון ומטף כיבוי ולבסוף נכנסו לבית הכנסת אנטניא.

לאחר פרסום התיעוד ממצלמות האבטחה, השיטור העירוני בפיקודו של נתי יקוטי שרק לאחרונה נכנס לתפקידו, עצרו ביום שני, מיד לאחר החג, שישה נערים החשודים במעורבות בקטטה והם שוחררו בהמשך בתנאים מגבילים.

אמש (רביעי), בוצעו חמישה מעצרים נוספים בחשד לפריצה וגניבה, כאשר שלושה מהם נעצרו ביום שני ושוחררו. כלל החשודים, שמונה במספר, שוחררו בתנאים מגבילים, הכוללים בין היתר הרחקה מהאיזור ומעצר בית.

"יש לנו תוכנית לטיפול בנוער הנושר, אנחנו נפנה עוד משאבים לנושא החשוב הזה" אמר ראש עיריית בני ברק נוכח הטענות נגדו על קיצוץ בתקציבים לנושא חשוב זה. בראיון וידאו שהעניק למשה גלסנר באולפן 'קול ברמה פלוס', אמר, כי "האירועים האחרונים מביישים את העיר".

אותו אירוע חמור שהתרחש בליל חג השבועות, התגלגל למשך מספר שעות, במהלכם איש לא התקשר למשטרה בעקבות קדושת החג, למרות ש-15 חסידי דארג נפצעו קלות וטופלו על ידי 'איחוד הצלה'.

"יש לאחרונה רפיון בנושא הביטחון האישי" אישש ראש העיר רובינשטיין את הטענות של התושבים. "אנחנו עובדים מול המשטרה להחזיר את הביטחון האישי לתושבי העיר" אמר, תוך  שהוא מפנה אצבע מאשימה גם כלפי המשטרה, לא בטוח שבצדק. "המשטרה לוקחת את הנושא ברצינות" הוסיף.

יצויין, כי כבר מאז כהונתו של יעקב אשר בראשות העיר, ישנם גויים בשיטור העירוני הפועלים בשבת וחג, יוזמה שנמשכת עד היום ואף קיבלה בזמנו את ברכתם של גדולי ישראל. למרות זאת, ראש העיר אמר בראיון "ישנה יוזמה שאנחנו מקדמים, שגויים יסתובבו בשבת בעיר וישגיחו באזורים שיש בהם בעיה". האם התכוון לתכנית שכבר קיימת בעיר מזה מספר שנים?

אברהם רובינשטיין דארג נערי שוליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד