ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מחרתיים נהפוך לצבא הגנה להלכה!"

החייל רותק לשבת: 'ישראל ביתנו' ניפחו וחגגו

חומר תבערה נוסף לתעמולת הבחירות של 'ישראל ביתנו'; סיפור על חייל שרותק לבסיסו למשך השבת האחרונה בגלל שערבב בשר וחלב במקרר הקיץ שוב את אחרון הח"כים של המפלגה האנטי דתית 

החייל רותק לשבת: 'ישראל ביתנו' ניפחו וחגגו
מקרר. אילוסטרציה צילום: unsplash

בעוד ישראל נמצאת במערכת בחירות, כשהנושא המוביל בינתיים הינו החשש מפני מדינת הלכה שתקום כאן, סיפור שמתרחש בין כותלי הצבא מוסיף שמן למדורה ונותן חומר תבערה לשונאי הדת והחרדים.

על פי דיווח ב'כאן11', חייל צה"ל מחיל שיריון רותק לשבת בבסיסו לאחר שהניח מאכל בשרי לצד מאכל חלבי במקרר. "קבלנו שבת על זה שהיה לנו במקרר נקניק ליד הגבינה", סיפר אותו שיריונר בדף הפסייבוק שלו והוסיף, "שתהיה שבת שלום, אותנו לא יצליחו לשבור".  

אביו של אחד החיילים תקף בדף הפייסבוק שלו וכתב, "אין ספק שאין הכפיה הדתית מקרבת ומאחדת. פלא שאנחנו הרוב החילוני, נרמסים על ידי המאפיה - המיעוט הדתי המאורגן".

ב'ישראל ביתנו' מיהרו לקפוץ על הסיפור כמוצא שלל רב, חבר הכנסת יבגני סובה הגיב ותקף בדף הפייסבוק שלו: "מיום שישי בבוקר הרשתות החברתיות מוצפות בתמונה של שלושה חיילי שיריון שקיבלו עונש "שבת" רק בגלל שבמקרר שלהם בחדר נמצאו נקניק וחלב יחד על אותו מדף. לא בצלחת, על המדף…".סובה. צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

"פניתי ללשכת הרמטכ"ל, אך טרם קיבלתי תשובה", כתב סובה ותקף, "היום אסרו לשים חלב ובשר ביחד באותו מקרר, מחר יאסרו לבנות להתגייס לצבא, מחרתיים נהפוך לצבא הגנה להלכה! כדאי לנו לעצרו את זה מהר!!!", כך הח"כ החדש במפלגה.

מצה"ל מסרו בתגובה, "בעקבות מעבר חייל אחד בלבד על הפקודות בבסיס וזאת תוך ידיעתו את הפקודות ואי ביצוען החייל הוענש ורותק לבסיס במהלך השבת" לשון התגובה ממנה עולה כי הסיפור נופח על ידי הח"כ מ'ישראל ביתנו' לשלושה חיילים, בעוד צה"ל מבהיר כי מדובר בחייל אחד שעבר על הפקודות ונענש בריתוק.

בשר וחלב מקרר בסיס צבאי שבת עונש ישראל ביתנו יבגני סובה כפיה דתית מדינת הלכה שנאת הדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד