ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

רבע מהדירות נחטפו לפני היציאה לשיווק רשמי

זה היה צפוי? תקדים מפתיע בפרויקט 'מצפה האלה' החדש של ISA בבית שמש: רבע מהדירות נחטפו לפני היציאה לשיווק רשמי

רבע מהדירות נחטפו לפני היציאה לשיווק רשמי
מצפה האלה בית שמש צילום: יח"צ

הצעד הראשון של חברת ISA בבית שמש הוכתר בהצלחה. בפסח האחרון הודיעה חברת ISA GROUP כי לאחר ההצלחה במספר פרויקטים מובילים ומבוקשים בירושלים, במבשרת, בטירת הכרמל ועוד - מגיעה החברה גם לפעילות ראשונה בבית שמש עם שני פרויקטים מקבילים: מצפה האלה ומצפה החורש.

שני הפרויקטים הנבנים בחלקם בשיתוף תכנית "מחיר למשתכן" מציעים עשרות דירות בשיווק חופשי במפרט פנימי גבוה ומשודרג, במיקום מעולה הפונה אל נופי עמק האלה הירוקים ובסביבה קהילתית מבוקשת ומתפתחת.

 

עם ההודעה ופרסום פעילות החברה בפרויקטים החדשים בבית שמש, ניכרת התעניינות שיא בשני הפרויקטים, כאשר השיווק החל רק ב"מצפה האלה" בלבד ובמשרדי המכירות שנפתחו מיד לאחר חג הפסח מדווחים על תקדים מפתיע של מכירת כרבע מדירות הפרויקט עוד לפני המודעה הראשונה.

 

מי שזכו בשיווק הבלעדי ומנהלים את המכירות של "מצפה האלה", הם מר אושרי נגר ומר דניאל פלדהיים ממשרד "פלטרין שיווק נדל"ן" משרד המוביל כיום בתחום שיווק הדירות החדשות בבית שמש, הזוכים לאמון רב בקרב רוכשים ומתעניינים, הודות לתודעת שירות גבוהה, שקיפות והתאמה מקצועית של הדירות לדרישות וצרכי הלקוחות.

 

בחברת ISA GROUP מציינים כי הם דווקא לא מופתעים. "לאור האמון הרב לה זוכה חברת ISA בשנות פעילותה, ולאור הצלחת החברה במספר פרויקטים מובילים ויוקרתיים בירושלים ומחוצה לה, דוגמת שכונת מצפה רמות, ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר ועוד, ידענו כי ברגע שנגיע לבית שמש הציבור ידע להעריך את המקצועיות והרמה הגבוהה שהוא מקבל בעסקה של ISA. לנו זה היה ברור שגם "מצפה האלה" וגם "מצפה החורש" יזכו בס"ד להצלחה ואנו שמחים לראות ולהיווכח כי אכן הפרויקט הראשון "מצפה האלה" זוכה להתעניינות שיא בקרב ציבור הרוכשים והמתעניינים, ולמרות הפרויקטים הרבים בסביבה, מתברר שרוכשים מעדיפים פרויקט מבית ISA בגלל האיכות והמקצועיות".

 

פרויקט "מצפה האלה" מציע מגוון דירות בגדלים שונים של 3,4,5 חד' דירות גן ופנטהאוזים במיקום גבוה במרכז רמת בית שמש ד'3 הצופה אל נופי עמק האלה, בשכונה הנבנית בימים אלו ובסטנדרטים גבוהים המאפיינים את הבנייה המקצועית של חברת ISA

בית שמש מגורים בנייה פרוייקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד