ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ללא ביטוח

בדרך מאומן: חרדיות מישראל נפצעו בתאונה

רכב ובו חרדים שעשו את דרכם מהעיר אומן לאודסה שבאוקראינה נפגע בתאונת דרכים • אם, בתה ונכדתה נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי

בדרך מאומן: חרדיות מישראל נפצעו בתאונה
מאומן לאודסה: ישראלים נפצעו בתאונת דרכים צילום: live ברסלב

מעורבות ישראליים בתאונה באוקראינה: הלילה בשעה 1:48 התקבלה שיחה למוקד איחוד הצלה על תאונה קשה שהתרחשה במרחק כ-50 דקות נסיעה מאודסה שבאוקראינה. מדובר במשפחה חרדית מישראל שהיתה בדרכה מאומן לאודסה, כשהנהג הינו ישראלי שנהג ברכב אנגלי.

ישראל סטאריק, ראש צוות איחוד הצלה באומן שהיה על הקו, עשה שיחת ועידה כשעה וחצי עד לפינוי לבית חולים. בשלב ראשון פונו הפצועים לבית חולים נידח בכפר כשעה נסיעה מאודסה. במקביל הוזעקו חובשי הצלה אוקראינה מאודסה שיצאו עם אמבולנס פרטי לפנות את הסבתא בת ה-60 לבית חולים סביר באודסה. בתה ונכדתה, פונו אף הן לבית החולים. לאחר בדיקות רפואיות עלה שכולם במצב קל.

שגריר ישראל באוקראינה, יואל ליאון מסר: "קיבלנו מידע און ליין מאיחוד הצלה אוקראינה על תאונה עם מעורבות ישראלים. ומיד קבלת ההודעה על התאונה היינו בקשר עם החובשים בשטח לראות כיצד למזער נזקים. וכאן המקום לבקש מהתיירים הישראלים הבאים לאוקראינה אנא מכם לפני הטיסה וודאו שיש לכם ביטוח נסיעות רפואי לחו"ל. בכמה דולרים אפשר למנוע עגמת נפש מרובה".

הרב הלל כהן, מנהל איחוד הצלה אוקראינה סיפר: לאורך כל הלילה היינו בקשר עם הפצועים. וליווינו את המקרה הקשה און ליין. מכאן בקשתנו אנא ליסוע אך ורק עם חברות הנסיעות המסודרות באוקראינה. חברות בבעלות יהודית עם נהגים אחראיים ומנוסים. הכבישים באוקראינה משובשים. ללא שילוט, בורות, שיכורים שחוצים את הכביש ושוטרים שמנסים לקנוס ולמרר את החיים לנהגים".

תאונת דרכים אודסה אומן ביטוח נסיעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד