ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
רק ב'מכבי'

לראשונה: שירותי ייעוץ ורפואת מומחים בתוך בית ההחלמה

'מכבי' פתחה את פרוייקט 'לטיפה', המעניק מעטפת רפואית מלאה לאלפי היולדות השוהות מדי שנה בבית ההחלמה 'טלזסטון' • עשרות מומחי 'מכבי', אנשי מקצוע ומדריכות אישיות זמינים לרשות היולדות, חברות כל קופות החולים • מנהלת השיווק ב'מכבי', הגב' נירית בן קיש: "גאים להוביל את הפרויקט היחיד מסוגו בארץ, ולהעמיד לרשות כל יולדת את מומחי 'מכבי' בליווי אישי ובזמינות גבוהה, בכדי לצייד אותן בכל הכלים החיוניים לאחר הלידה"

לראשונה: שירותי ייעוץ ורפואת מומחים בתוך בית ההחלמה
פרסומת מכבי צילום: יח"צ

'מכבי שירותי בריאות' ובית ההחלמה לנשים 'טלזסטון' שבקריית יערים, יוצאים בפרויקט ראשוני ויחיד מסוגו בישראל, שפועל תחת השם 'לטיפה'. במסגרתו, מעמידה 'מכבי' שירותי יעוץ ורפואה מומחים לרשות היולדות השוהות בבית ההחלמה, בזמינות גבוהה וביחס אישי. שירותי 'מכבי' במקום ניתנים לחברות כל קופות החולים, והם כוללים שפע עצום של סדנאות והרצאות מאנשי מקצוע בכירים, הדרכות בכל נושאי הטיפול בתינוק ושיחות פרטניות עם כל יולדת הזקוקה לאוזן קשבת ומקצועיות.

בית ההחלמה 'טלזסטון' הינו הגדול ביותר בארץ ובעולם, ומגיעות אליו מדי שנה כ-13,000 יולדות מכל רחבי הארץ. מתוך קשב ורגישות רבה, זיהתה 'מכבי' את הצורך הרב במידע חיוני בכל תחומי רפואת הגוף והנפש שלאחר הלידה, ובחרה להוביל את המהפך בתחום החשוב, בשיתוף עם בית ההחלמה. מהיום, זוכה כל יולדת לקבל ליווי מרופא 'מכבי' הבכיר ובעל השם, תושב קרית טלז סטון, ד''ר רפאל בורץ. כמו כן, עומדות לרשות היולדות דיאטניות, מדריכות תזונה, ומומחי ילדים המעבירות סדנאות מקצועיות במגוון תחומים. ביניהם הזנת התינוק, טיפול ברך הנולד, והסבר אודות חשיבות פעילות גופנית כחלק מההחלמה. בנוסף, מצוידת כל יולדת במגזין עשיר ומקיף מטעם מומחי 'מכבי', המעשיר את הידע בכל התחומים הרלוונטיים, בזמן ובמקום שנוח.

רכזת הפרויקטים של 'מכבי' במטה הארצי, הגב' מיכל צרפי, הייתה מיוזמי הפרויקט הייחודי, ועמלה רבות במהלך השנה האחרונה, על מנת שיצא לפועל על הצד הטוב ביותר. גם לאחר השקתו, ממשיכה גב' צרפי ללוות את מערך התכנים והסדנאות המוגשים ליולדות השוהות במקום.

חברות מכבי, המבוטחות ב'מכבי שלי' נהנות מקבלת החזר על עלות השהייה בבית ההחלמה, כחלק מסל ההטבות ליולדת, הכולל גם החזר למגוון שירותים פרטיים, טיפולים, בדיקות ואביזרים רפואיים.

מנהלת השיווק ב'מכבי', הגב' נירית בן קיש: "קבוצת 'מכבי', המגישה את שירותי הבריאות הטובים בישראל, חרטה על דגלה את ערכי המומחיות והשירות. פרויקט 'לטיפה', היחיד מסוגו בארץ, שם לנגד עיניו את רווחת היולדות, ומתן מענה מומחה ורגיש לצרכים ולשאלות הרבות שעולות בתקופה שלאחר הלידה. מהלך זה מהווה המשך טבעי להשקפת עולמה של מכבי, המאמינה כי שירותי הרפואה הטובים ביותר בישראל, הם אלו המשלבים בין מומחיות ומקצועיות מובילה, לבין שירות רגיש וקשוב".

מכבי יולדות ייעוץ רפואי בית החלמה טלזסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד