י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"היה ביקור פרטי"

נציגת 'כחול לבן' בסמינר החרדי: בהנהלה משיבים לחה"כ משה גפני

יממה לאחר קבלת הפנים החמה לה זכתה חברת הכנסת עומר ינקלביץ' מסיעת 'כחול לבן' כשביקרה בסמינר החרדי בו למדה כשלאחריו שלח חה"כ גפני מכתב זועם להנהלת הסמינר בו הוא מלין על קבלת הפנים לה זכתה חברת הכנסת מהמפלגה החילונית. בהנהלת הסמינר מגיבים

נציגת 'כחול לבן' בסמינר החרדי: בהנהלה משיבים לחה"כ משה גפני
ראשי הנהלת סמינר שצ'רנסקי צילום: ארכיון, באדיבות המצלם

לאחר שהותקפו על ידי יושב ראש ועדת הכספים ויושב ראש 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני על כך שאירחו בסמינר את תלמידתם לשעבר והנציגה החרדית של סיעת 'כחול לבן' חברת הכנסת עומר ינקלביץ׳  - בהנהלת הסמינר משיבים לטענות.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אחד ממנהלי סמינר שצ׳רנסקי, כי זה היה מפגש פרטי ואישי, שלדבריו, "ינקלביץ׳ פגשה את אחת המורות שלימדו אותה בעבר בסמינר והוזמנה לביקור. אנחנו לא נגיב לניסיונות להפוך את הביקור הפרטי והאישי לאירוע פוליטי".

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי הח"כית החרדית של 'כחול לבן' עומר ינקלביץ' המוצבת במקום ה-23, ביקרה בסמינר לבנות חרדיות שצ'רנסקי בתל אביב שהרקע לביקור הייתה ההחלטה שלא להכיר בלימודים הפרא-רפואיים הנלמדים בסמינר, והתגייסות ח"כ ינקלביץ' להובלת המאבק עבורם.

בקבלת הפנים החגיגית שנערכה לה, השתתפה כל צמרת הסמינר – המנכ"ל הרב יצחק ש'צרנסקי, המזכ"ל הרב צבי חסיד, מנהל התיכון הרב אריה זנד, המנהלת הגב' מלכה רובינשטיין, הגב' מלכה יעקב אחראית הכשרות, הגב' אורה שפי אחראית התכנית הפרא-רפואי, והגב' הינדה הרבסט אחראית תחום אומנות.

במהלך הביקור אף סיירה ח"כ ינקלביץ ברחבי הסמינר, בספריה הגדולה, בתערוכת כלי המשכן ושמעה סקירה על פעילות המוסד הוותיק ועל האתגרים עימם הוא מתמודד.

בתגובה לקבלת הפנים החמה לה זכתה חה"כ עומר ינקלביץ' במוסד החרדי, שלח חבר הכנסת גפני מכתב זועם בו כותב יו״ר וועדת הכספים גפני למנהלי הסמינר, "נדהמתי לשמוע כי חברת כנסת מסיעה חילונית שמטרת הסיעה הזו לפגוע בכל הקדוש והיקר לעם ישראל, ביקרה והתקבלה בכבוד רב ע"י הנהלת הסמינר וכדי בזיון וקצף".

עומר ינקלביץ' מפלגת כחול לבן משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד