י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לבדה בעולם: הכלה שמתכוננת לחתונה בלי אבא ואמא

היא מתכוננת לחתונה והיא לבדה בעולם, בלי אבא ובלי אמא, ואין לה מאיפה להתחיל לשלם את הוצאות החתונה או של שכירות לחודשים הראשונים • היא עובדת אבל זה לא מספיק

לבדה בעולם: הכלה שמתכוננת לחתונה בלי אבא ואמא
חופה צילום: פיקסביי

היא מתכוננת לחתונה והיא לבדה בעולם, בלי אבא ובלי אמא, ואין לה מאיפה להתחיל לשלם את הוצאות החתונה או של שכירות לחודשים הראשונים. היא עובדת.... אבל זה לא מספיק.

ח., ירושלמית מלידה, הייתה רק בת 15 כשאביה הלך לעולמו, בלית ברירה היא הפכה להיות יד ימינה של אמא וסייעה לגדל את 7 אחיה הצעירים. המשפחה לא הספיקה להתאושש כאשר אסון נוסף פקד את הבית: גם אמא נפטרה באופן פתאומי. מילותיה האחרונות הותירו רושם עצום על בתה האהובה: "תדאגי לתינוקות שלי".

לתרומות למען הכלה היתומה וצפייה בנתוני הקמפיין היכנסו לכאן>>>

ח. נאלצה להתבגר ולמלא את מקומה של אמא כאשר היא היתה בת 18 בלבד. הצעירה האמיצה התחילה לעבוד כפקידה, בנוסף לכל העול של בית מלא בילדים קטנים נופל על כתפיה.
ח. התארסה לאחרונה לצעיר שגם הוא יתום. לזוג אין כסף עבור הוצאות החתונה הבסיסיות, ולא בשביל שכירות וגם לא בשביל מוצרים מינימאליים. בלית ברירה, הם פנו לקופת העיר, שבדקו את פרטי המקרה שלהם ביסודיות, והוסיפו אותם למגבית המיוחדת עבור 36 יתומי חודש סיון.

אם הקרן תצליח לגייס את הכסף, כל אחד מזוגות היתומים שמתחתנים החודש יקבל סכום צנוע שבו יוכלו לרכוש את המצרכים הבסיסיים עבור הבית כגון מכשירי חשמל, או לשלם את הוצאות החתונה. וח. - גם לה יהיה מאיפה להתחיל להתכונן לחתונה.

לתרומות למען הכלה היתומה וצפייה בנתוני הקמפיין היכנסו לכאן>>>

מידי חודש, גדולי ישראל שליט"א מביעים את תמיכתם במגבית של קופת העיר עבור יתומים שמתחתנים, ומעניקים ברכה מיוחדת לתורמים: החודש הרב שמעון גלאי שליט"א מברך את התורמים, "כל התורמים סך 360 ש"ח עבור 36 היתומים הנישאים בסיון, יזכו מידה כנגד מידה לראות את כל ילדיהם הולכים בדרך התורה ולרוות מהם נחת יהודית".

זוהי ברכתו רבת העוצמה של הרב שמעון גלאי שליט"א. המטרה של הקרן היא לגייס מספיק כדי לעזור לכל אחד מ-36 זוגות מתחתנים בחודש סיון. המעוניינים לעזור ליתומים, ולקבל את ברכתם של גדולי הדור לילדים הולכים בדרך התורה, יכולים לעשות זאת רק כאן לזמן מוגבל.

* הפרטים של חוי שונו לשמירה על הפרטיות אך שנועדו להמחיש את הכאב של הכלות והחתנים האנונימיים שמתחתנים בחודש זה.

לתרומות למען הכלה היתומה וצפייה בנתוני הקמפיין היכנסו לכאן>>>

כלה כלה יתומה קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד