ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כך תמצאו צימרים מתאימים למגזר החרדי

המלצות על צימרים המיועדים לקהל הדתי • הצימרים הללו מכירים את הציבור הדתי ועולמו ומנסים לספק כמה שיותר אמצעים אשר יעזרו להם לעבור את החופשה בקלות ובהנאה

כך תמצאו צימרים מתאימים למגזר החרדי
צימרים לחרדים צילום: באדיבות אחוזת מאיה

עונת הנופש בהתחלתה, וכל משפחה רוצה ליהנות מחופשה משפחתית וקיצית. בין המשפחות המחפשות את היעד הבא, קיימות גם משפחות השומרות על אורח חיים דתי, למשפחות אלו צימרים לחרדים יהיה פתרון מושלם. הצימרים הללו מכירים את הציבור הדתי ועולמו ומנסים לספק כמה שיותר אמצעים אשר יעזרו להם לעבור את החופשה בקלות ובהנאה, מבלי להגיע עם ציוד רב.

מדוע כדאי לצאת לחופשה בצימר המותאם לדתיים?

צימרים המחוברים לעולם הדתי מהווים יתרונות רבים למשפחה או הזוג הדתי המחפש מקום לחופשה, עד כי כדאי לנסוע אליהם ולא לצימרים אחרים. הנה כל היתרונות והסיבות לצאת לחופשה בצימר לדתיים:

  • כשרות – צימר המיועד לציבור הדתי מכביד כי כל האוכל יהיה כשר למהדרין. על ידי מעשה זה הציבור הדתי יכול ליהנות מכל המטעמים שהצימר מציע לאורחיו ולא לברור את האוכל ולהסתפק בפירות, לחמים וריבות.
  • חשמל – צימר המבין את צורכי הדת מספק ללקוחותיו אפשרות לקבל מפתחות רגילים במקום כרטיסים אלקטרוניים ולכבות את האור בשעה מסוימת במהלך השבת. כך, אנשים השומרים את השבת יוכלו לבצע אותה מחוץ לבית ולנוח בצימר כאשר הצימר והצוות שלו דואגים לכל כללי השבת.
  • בית כנסת – הצימרים המותאמים לדתיים מכילים בתי כנסת בהם יוכלו האורחים להתפלל את שלושת התפילות: שחרית, מנחה וערבית. מקום האירוח דואג לשכור רב המעביר לאורחי הצימר תפילות ושיעורי תורה.
  • אפשרויות אירוח – משפחות דתיות ידועות כמשפחות המכילות ילדים רבים, כשלושה ומעלה. לכן, מקומות אירוח רבים בונים בקתות המותאמות לאירוח משפחות ומכילות מספר חדרי שינה, כדי שהמשפחה תישאר מאוחדת ולא תהיה צריכה להתפצל לשני צימרים או יותר. ניתן למצוא בקתות בהם ישנים שישה ואף שמונה אנשים יחדיו, אפשרות מצוינת לזוג וארבעה ילדים או זוג ושישה ילדים.
  • מיקום – כיום העולם הדתי מחזיק את עולם התיירות ומקומות אירוח רבים מסמכים על אורחים דתיים והכשירו את עצמם כדי להעניק להם שירות מעולה ולאפשר להם לשמור את כל מצוות הדת. משפחות וזוגות דתיים רבים נוהגים לעשות את השבת בצימרים על מנת להימנע מביצוע עבודות לקראת השבת ולנוח, ומהווים כאחוז הנופשים העיקרי לאורך כל עונות השנה. תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים הממוקמים בכל רחבי הארץ ומותאמים לחרדים.

היכנסו לכאן לצפייה במגוון צימרים לדתיים הממוקמים בכל רחבי הארץ.

מדוע כדאי לצאת לחופשה בצימר ולא בבית מלון?

אנשים רבים מתלבטים לאן כדאי לצאת לחופשה, האם לצימר או לבית מלון. הנה כל הסיבות מדוע כדאי לכם לנפוש בצימר בחופשה הבאה שלכם:

  1. המלונות מלאים באנשים ומשרתים מאות אורחים ביום בעוד הצימרים מכילים כמות מצומצמת של אורחים ומצליחים להעניק שירות אדיב ואישי לכל אורח ואורח המגיע אליהם.
  2. הצימרים ממוקמים לרוב בטבע ומעניקים לכם אפשרות להתחבר לטבע, בניגוד למלונות הממוקמים ביעדים מרכזיים אשר לרוב נמצאים בערים פופולאריות.
  3. הצימרים מצליחים לפנק את אורחיהם ברמה גבוהה על ידי הבאת הארוחות עד לחדר האורח, סיפוק חדרים מרווחים הכוללים מתקן ג'קוזי פרטי, אפשרות לקבל עיסויים וטיפולים על ידי הספא של הצימר.
  4. הצימרים מכילים אבזור דומה לבית מלון הכולל בריכות שחייה, מתקני משחקים לילדים, משחקייה וכדומה, אשר בניגוד למלונות אינם עמוסים ומאפשרים לנופשים להשתמש בהם בנוחות. אין יותר מבאס מאשר להיכנס לבריכה העמוסה באנשים ואין מקום לשחות בה כמעט, בצימר לא תתקלו בסיטואציה שכזו.

איך לבחור צימר איכותי המותאם לקהל הדתי?

אתר R צימר, בעל וותק רב בשוק הצימרים בישראל וידע לספק לכם את הצימר הכי טוב עבורכם. האתר מאפשר לכם לסנן את הצימרים השונים על פי קהלי יעד, אזורים- דוגמא צימרים בצפון, סוג מקום אירוח, מתקנים שהצימר כולל וכן הלאה. האתר מאפשר לכם לראות גם צימרים המעניקים הנחות על רכישה אינטרנטית, על ביצוע הזמנה לבני 55 ומעלה, על הזמנה מהיום למחר, על היותכם סטודנטים ועוד. בנוסף, תוכלו לראות בעמוד של כל צימר מהם המתקנים שהוא מעמיד לציבור הדתי, כמו, האם יש פלטות שבת? האם יש בית כנסת באזור? האם בסופי שבוע המתחם מיועד לדתיים בלבד?.

צימרים חרדים נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד