י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קידש שם שמים

בזכות שטיינמץ: לראשונה, המופע השנתי בהפרדה

עשרות שנים מתקיים מופע 'האסק' עם גדולי הזמר החסידי, כאשר הכנסותיו מועברים לטובת ילדים בעלי צרכים מיוחדים, אלא שבניגוד לשנים עברו יהיה על הבמה אמן מפתיע - מוטי שטיינמץ שבזכות התעקשותו על עקרונותיו שלא להופיע בפני קהל היושב בתערובת, והמופע יתקיים בהפרדה מלאה

בזכות שטיינמץ: לראשונה, המופע השנתי בהפרדה
מוטי שטיינמץ צילום: אלי קובין

בשורה מפתיעה בעולם המוזיקה החסידית. המופע 'האסק', המתקיים באולמות המפוארים ביותר בניו יורק כבר קרוב ל-30 שנה, ואשר נחשב ליוקרתי ביותר בעולם המוזיקה החסידית, יקיים השנה לראשונה מופע לגברים בלבד. המופע, אשר נערך מדי שנה מול קהל מעורב באופן שנוגד את ההלכה, ואשר אירח את גדולי הזמר החסידי - אברהם פריד, מרדכי בן דוד, ועוד, משנה הפעם כיוון ונערך על טהרת הקודש.

"הפתעת הערב ב'האסק' הקרוב תהיה הופעתו של מוטי שטיינמץ", אמר ל'הידברות' בכיר בתעשייה. "עד היום השתתפותו לא התאפשרה, משום שהוא סרב לקחת חלק במופע שאינו נפרד לחלוטין. למרות הפיתוי שבפרסום ובחשיפה עולמית, וכן שכר כספי לא מבוטל - שהם מנת חלקם של האומנים המופיעים על במה זו, הוא לא ויתר על דרכו ועקרונותיו, ולמעשה שטיינמץ קידש שם שמיים בהתנהלותו". הקליפ האחרון של שטיינמץ שהופיע בערב חג השבועות

בנוסף לשטיינמץ, יופיעו במופע המדובר גדולי הזמר החסידי ליפא שמלצר ובערי וועבר ובליווי מקהלת 'שירה' בניצוחו של מנהל המקהלה יואלי הורוביץ, ואמנים נוספים.

מחירו של כרטיס למופע, אשר כל הכנסותיו מוקדשות מדי שנה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, ינוע בין 400 ל-1,000 דולר. האירוע, כהרגלו, מעורר עניין רב בקרב חובבי המוזיקה החסידית, ואף זוכה לסיקור בעיתונות האמריקאית.

פורסם באתר הידברות

מוטי שטיינמץ האסק אירוע בהפרדה קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד