ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סטנדרט גבוה ומבחר אדיר

שוברים את החומות: הקמפיין הפרסומי יוצא הדופן

רשת האופנה החרדית 'ביג שופ' יצאה בקמפיין לא שגרתי בחוצות העיר, כזה שאיש לא יכול לפספס ולעצור לקרוא במה מדובר • כל הפרטים על הקמפיין המבריק ומה שמאחוריו

שוברים את החומות: הקמפיין הפרסומי יוצא הדופן
חרדי קורא לוח מודעות. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

רשת חנויות אופנת ה'לואו קוסט' הזולה בישראל השיקה קמפיין פאשקווילים במגזר החרדי שמעורר לא מעט את העסקנים.

מה עומד מאחורי סערת הפאשקווילים האחרונה?

הציבור החרדי קם בשבוע שעבר לבוקר סוער במיוחד, מלא בפאשקווילים ומודעות רחוב שכיסו את הקירות. היה נראה שסערה חדשה התרגשה עלינו. אך בחינה מדוקדקת הובילה את כולנו להבין שמדובר במודעות מזן אחר. רשת 'ביג שופ' יצאה בפרסום רחוב מקורי ומבשר טוב. בעלי הרשת מסבירים על המהלך השיווקי העומד מאחורי הקמפיין המבריק.

ביג שופ הינה רשת גדולה החולשת על מגוון חנויות בירושלים, אשדוד, חיפה באר שבע. הרשת המובילה מציעה מבחר אדיר של מחלקות: אופנת גברים, נשים, ילדים ותינוקות, הנעלה, פארם ומשחקים. הרשת דוגלת במכירת מוצרי איכות במחירים זולים במיוחד.

מה הביא את מנהלי הרשת לצאת בפאשקווילים דווקא בימים אלו?

בימים אלו יוצאת הרשת בבשורה משמחת עבור הציבור החרדי: מחלקה מותאמת וצנועה לאופנת נשים איכותית ביותר המשלבת בתוכה את כל היתרונות: מחירים מעולים, סטנדרט גבוה ומבחר אדיר. כל אלו מהווים בשורה של ממש לקהל החרדי שחשוב לו להתלבש באופן מכובד ולשמור על כל גדרי הצניעות. אין מה לומר, ביג שופ מציעה פתרון מושלם.

"אני שמח על ההזדמנות להציע את המיטב לציבור החרדי" אומר יוסי נחמיאס, מבעלי הרשת. "השינוי התחולל לאחר השקעה מרובה בפתיחת אגפים מותאמים וצנועים התואמים את אופי המגזר. כי גם לציבור החרדי מגיע ליהנות מאופנה מובילה וייעודית במחירים מעולים."

קמפיין פאשקווילים פרסום מודעה פאשקוויל ביג שופ רשת ביגוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד