י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המגעים לאיחוד בימין

"מקום שני": ההצעה של הרב פרץ לאיילת שקד

שר החינוך הנכנס הרב רפי פרץ: "לתת לשקד להיות מספר 2 במפלגה? זו בהחלט אפשרות" • לדבריו: "אנחנו צריכים שהימין יהיה חזק ואיתן, אני וסמוטריץ' מתואמים" • הרב פרץ קורא לגורמים נוספים בימין להתאחד ולחזק את גוש הימין

"מקום שני": ההצעה של הרב פרץ לאיילת שקד
הרב רפי פרץ צילום: יהודה חיים, פלאש 90

שר החינוך הנכנס הרב רפי פרץ אמר היום (חמישי) כי קיימת אפשרות לצרף את איילת שקד למקום שני ברשימת איחוד מפלגות הימין.

"אני מציע לאיילת שקד מקום שני ברשימה", אמר הרב פרץ בראיון שקיים היום עם אודי סגל וקרן מרציאנו בגלי צה"ל, "אני וסמוטריץ' מתואמים. אנחנו ברוח מאוד ברורה בסידור העניין".

לדבריו, "אנחנו צריכים שהימין יהיה חזק ואיתן כשהפוטנציאל של הימין הוא 70 ח"כים וצריך להיות חזקים כדי להגיע לכך. אני קורא לשקד להמשיך במשא ומתן. אני קורא גם לנפתלי בנט, עוצמה יהודית וגם לפייגלין להצטרף".

יצוין כי שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, שנכשלה בבחירות האחרונות יחד עם שותפה הפוליטי נפתלי בנט ומפלגתם לא עברה את אחוז החסימה - טרם החליטה באיזו מתכונת היא מתכוונת לרוץ.

האם תרוץ שוב תחת "הימין החדש" ותסתכן באי מעבר אחוז החסימה, או שתחבור למפלגה קיימת. בעיני רבים בימין נחשבת שקד לדור ההמשך של ראשי ממשלה, ולא מעט רואים בה מועמדת אפשרית למשרה הרמה בעתיד.

בהמשך הראיון הרב פרץ הכחיש את הפרסום ולפיו קרא שלא לאפשר עבודות ציבוריות בשבת ללא קבלת היתר הלכתי, "לא אמרתי משפט כזה. צריכים לשמור על הסטטוס קוו, כל חריגה ממנו צריכה להיבחן בכובד ראש".

בתגובה לטענת עוצמה יהודית הדורשת התפטרותו במסגרת החוק הנורווגי, אמר הרב פרץ כי "החוק הנורווגי לא קיים מכיוון שע"פ חוק אם אתפטר לא אהיה שר. בממשלת מעבר שר חייב להיות חבר כנסת".

הרב רפי פרץ איילת שקד ימין אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד