י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התקרבות מחודשת?

הרודן מאשר שקיבל מטראמפ: "תוכן מצוין"

כשבוע לאחר שטראמפ חשף כי קיבל לפני כשנה מכתב מנשיא צפון קוריאה, בשעות האחרונות מאשרת סוכנות הידיעות הרשמית במעצמה, כי קים ג'ונג און קיבל אף מכתב עם "תוכן מצוין" מעת מקבילו נשיא ארה"ב

הרודן מאשר שקיבל מטראמפ: "תוכן מצוין"
רויטרס

מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג-און, קיבל מכתב אישי מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ויקדיש מחשבה רצינית אם לקיים את תוכנו, כך מסרה סוכנות הידיעות הרשמית של צפון קוריאה KCNA.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות 'רויטרס', סוכנות הידיעות של צפון קוריאה, לא מסרה פרטים על המכתב, אך נאמר כי קים תיאר אותו כ"תוכן מצוין" ואמר כי "ישקול ברצינות את התוכן המעניין".

הדיווח על כך מגיע ברקע המתיחות בין ארצות הברית לאיראן, מנהיגי איראן וארצות הברית מחליפים מהלומות מילוליות באמצעות הטוויטר, כל צד מתבצר בעמדתו, ומבהיר לצד השני שהוא "לא רוצה מלחמה, אבל לא מפחד ממנה".

כזכור, הנשיא טראמפ החליף בעבר מהלומות מילוליות עם מנהיג צפון קוריאה. שני המנהיגים איימו אחד על השני בהשמדה, אך לאחר שהעולם היה דרוך מחשש למלחמה בין המעצמות, הפתיעו שני המנהיגים בשתי פגישות שהתקיימו ביניהם שנתנו תקווה לעולם.

בתוך כך, לפני כשבוע חשף טראמפ בשיחה עם עיתונאים כי קיבל לפני כשנה מכתב ממנהיג צפון קוריאה. טראמפ לא פרסם את תוכנו, רק אמר שהוא "אהב את המכתב", ואתמול מפרסמת סוכנות הידיעות של צפון קוריאה, כי טראמפ שלח מכתב למנהיג שלהם, הוי אומר כי יתכן ועוברים ביניהם מכתבים חמים ומעודדים.

דונלד טראמפ קים ג'ונג-און נשיא ארצות הברית צפון קוריאה מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד