ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תופעה פסולה ומכוערת

בקריה החסידית נערכים ומבקשים: לא להסתובב בבגדי ים פרוצים

תופעה פסולה ומכוערת: בקרית צאנז שבנתניה נערכים לקיץ ומבקשים ממשכירי הדירות לדרוש התנהגות הולמת מהנופשים הבאים לשכונה החסידית לנפוש • בחסידות קוראים למנוע תופעה פסולה ומבקשים שלא להסתובב בבגדי ים באופן פרוץ ביותר • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

בקריה החסידית נערכים ומבקשים: לא להסתובב בבגדי ים פרוצים
חרדים על חוף ים. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לקראת עונת החופש בקיץ נערכים בקרית צאנז בנתניה לבואם של הנופשים ולשמירת גדרי הצניעות.

לקריה החסידית בנתניה, הסמוכה לחוף הים הנפרד מגיעים המוני נופשים כבר מימים אלו, ובהנהלת הקהילה דורשים מתושבי הקריה לוודא מראש מול השוכרים על התנהגות ולבוש מתאים כפי הנדרש. 

במכתב של הקהילה שפורסם בסוף השבוע נכתב תחת הוכתרת: "מודעה, בקשה ואזהרה", כי "לדאבוננו, עם תחילת עונת הקיץ חלה שוב תופעה מבישה של נופשים ההולכים ברחובות קריה עם בגדי ים באופן פרוץ ביותר, אנו חוזרים ומבהירים כי על משכירי הדירות מוטלת החובה והאחריות לוודא מראש כי השוכרים מודעים להתנהגות מתאימה". 

בנוסף נכתב: "לא להשכיר בשום אופן למי שלא מתחייב על כך, ובשם הרבנים שליט"א אנו מודיעים, כי יינקטו צעדים נגד משכירים שישכירו למי שאינו שומר על כך, התושבים מתבקשים להעיר בדרכי נועם ובתוקף לאלו שח"ו אינם מצייתים לכך ובעזהי"ת בשיתוף פעולה כולל נוכל למגר תופעה פסולה ומכוערת זו". 

בקהילת צאנז מציינים כי גם בימות הקיץ אפשר לשמור על צביון הקריה הקדושה וניתן לקבל חומר ומידע לתליה בדירה המושכרת בשביל שהמשכירים יידעו איך להתנהג. 

 

 

בגדי ים קרית צאנז נתניה גדרי הצניעות נופש חוף הים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד