י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך תצאו לחופשה בלי לשלם אפילו שקל

"זו הייתה החופשה הכי כיפית וחסכונית שאי פעם הייתה לנו" • לאה דוידוביץ' מבני ברק החליפה דירה עם משפחה מצפת דרך אתר הלוחות החרדי וזירת המסחר תרי זוזי  וקיבלה את התמורה המלאה ביותר לכספה • "בסך הכל הייתה לנו  חופשה מדהימה וכל מה שעלה לנו היה האוטובוס לצפת..."

כך תצאו לחופשה בלי לשלם אפילו שקל
החלפת דירות בבין הזמנים צילום: יח"צ

יוקר המחיה וההוצאות הבלתי נגמרות של פריסת התשלומים מפסח שעדיין מלווה אותנו, גורמת לרבים לתהות מהיכן בין שלל ההוצאות השוטפות, הטיולים השנתיים, הקייטנות ומיד אחריהן ספרי הלימוד וההצטיידות לקראת שנת הלימודים - יימצאו גם כמה אלפי שקלים לנופש השנתי המשפחתי.

"חופשה נעימה": מחליפים דירה בבין הזמנים • קרדיט: יח"צ

"אנחנו לא מוותרים על נופש אף שנה. מניסיון, הילדים זוכרים את הנופש הזה עוד יותר מהטיולים השנתיים של בית הספר או החיידר, והרבה יותר מכל הליכה לפארק מים - מרעננת ככל שתהיה, כי היא חד פעמית ונמוגה ביומיום", מספרת לאה דוידוביץ' מבני ברק.

"הנופש עם הילדים, שנותן לנו חמישה ימים עד שבוע איתם, כשאבא ואמא רק איתם, בלי עבודה ומשימות ביתיות, ואנחנו 'נטו משפחה' - הוא בלתי ניתן לכימות במחיר". זו הסיבה שמשפחת דוידוביץ' לא רצתה לוותר בשנה שעברה על הנופש, למרות ההוצאות הרבות שהיו מנת חלקה באופן שוטף, בתוספת שתי בנות שהחלו תהליך יקר של יישור שיניים מורכב.

"ידענו ששבוע בצפון יעלה לנו בשכירת דירה בין 5,000 ל-8,000 שקל. רצינו לצאת, וידענו שאין לנו מאיפה לממן את זה. אבל פתאום מישהו הפנה אותנו לאתר תרי זוזי בקטגוריה החלפת דירות לבין הזמנים ושם גילינו עולם שלם של החלפת דירות בחינם, ללא שום עלות, שהצטערתי שלא הכרנו אותו קודם...

"מצאנו דירה מדהימה בצפת של משפחה שהייתה לה גם חתונה בשבוע שבו בחרנו לצאת לנופש, והופס, בלי שום עלויות יצאנו לחופשה שהייתה הכי כיפית וחסכונית שאי פעם הייתה לנו ויותר מזה, החופשה המדהימה הזו לא עלתה לנו יותר ממחיר הנסיעה באוטובוס לצפת..."

לאה היא לא היחידה. באתר הלוחות וזירת המסחר החרדית תרי זוזי תיווכו ללא כל עלות בשנה שעברה ללמעלה מ-300 משפחות את החופשה השנתית במסגרת לוח החלפת הדירות שבאתר.

תרי זוזי נוסד במטרה להוות לוח מכירות אינטראקטיבי לכל ענפי ה'יד שנייה' מנדל"ן ועד רכב ודרושים, מהחלפת דירות לבין הזמנים ועד לבתי מלון ודירות נופש, תוך היותו זירת מסחר פעילה לאינספור עסקים שמצאו בו פלטפורמה ייחודית המאפשרת להם להגיע למאות אלפי גולשים חרדים מכל גווני הקשת.

האתר פתוח לכל דרגות הסינון בכל החברות המספקות שירותים במגזר החרדי. התכנים המלאים באתר הינם בפיקוח מלא של הנהלה חרדית שאת הוראותיה שואבת מהבעלים ר' צבי כהן, מבעלי מאפית 'הצבי' ואיש נדל"ן ותיק ומוכר בבני ברק. 

אז אם עד היום החופשות שלכם הסתכמו בעלויות מטורפות וכמעט שחשבתם שלא לצאת השנה לנופש משפחתי מגבש ומאחד - הפתרון בידיים שלכם. תרי זוזי, ואתם מסודרים.

חופשה בין הזמנים החלפת דירות תרי זוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד