י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חופשה חלומית עם אוכל כשר למהדרין בקפריסין

כשאנחנו יוצאים לחופשה אנחנו אוהבים לחיות את החלום - להרגיש שמישהו דאג לכל הפרטים הקטנים, אלו שהופכים את הנופש למושלם

חופשה חלומית עם אוכל כשר למהדרין בקפריסין
פרידמנ'ס בקירניה, קפריסין צילום: יח"צ

כשאנחנו יוצאים לחופשה אנחנו אוהבים לחיות את החלום - להרגיש שמישהו דאג לכל הפרטים הקטנים, אלו שהופכים את הנופש למושלם.

תכירו, מלון מאלפאס עם האירוח של פרידמנ'ס בקפריסין, המלון שאפשר לומר עליו מבלי להסתייג שהוא כאן כדי להגשים לכם את כל החלומות ולהעניק לכם חוויה של חופשה יוקרתית ומפנקת במיוחד.

בקצרה? אין יותר מפנק מזה!

מלון מאלפאס הוא ריזורט ענק, ברמת חמישה כוכבים ובסטנדרט גבוה מאד. במלון שטחים נרחבים, בריכות שחייה ענקיות, ספא מהאגדות – הכולל חמאם טורקי, סאונה וג'קוזי, וגם מבחר טיפולים ועיסויים מקצועיים במחירים אטרקטיביים. למלון חוף ים פרטי עוד פינוק שמעניק תחושה אמיתית של אירוח VIP.

אחד הדברים שהופכים את החוויה הזאת למושלמת הוא האפשרות ליהנות מכל הטוב הזה בשילוב ארוחות עשירות ממטבח השף וכשרות למהדרין של הרב יחזקאל שיינפלד מבני ברק, תפילות בבית הכנסת במלון והצטרפות לטיולים מאורגנים.

אמרנו שחושבים שם על כל הפרטים הקטנים? את חדרי המלון המרווחים מצאנו כשהם נקיים, ריחניים ומאובזרים היטב, עם נוף מהפנט לים או להרים היפים.

הנוף כל כך מדהים – לא תרצו להפסיק לצלם

המלון ממוקם בצפון קפריסין, לחופה של עיירת חוף ציורית, אזור יפהפה, שהופך אטרקטיבי משנה לשנה, עם נוף מרהיב שמשלב בין ההרים הירוקים והים הכחול. המקומיים מסבירי פנים ושמחים לעזור, ובאזור אתרי טבע ובילוי לזוגות ולמשפחות.

המחירים הוגנים והתמורה היא מעל למצופה. מומלץ בחום לכל מי שרוצה ליהנות מחופשה, להתנתק מהיום יום ולהתמכר לפינוקים ולחיים הטובים, לפחות לכמה ימים.

***

חברת כושר בוקינגס  הכינה עבורכם חבילות אירוח הכוללות טיסות והעברות לאורך כל הקיץ. מבצעים שווים למזמינים במהלך השבוע הקרוב. לפרטים והזמנות: 072-3717382

 

קפריסין כשר מלון נופש חו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד