י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא אוהב להפסיד"

טראמפ על המתמודדת: "אכזרית ומרושעת"

דונלד טראמפ כבר מתכונן לקרב חייו בפעם השנייה, כשיתמודד שוב לנשיאות ארצות הברית בשנה הבאה וקוטל בדרך את מי שצריך בכדי להישאר בבית הלבן לארבע שנים נוספות | הוא שב למתמודדת הלא רלוונטית כיום וכינה אותה כאכזרית ומרושעת והביע משאלה להתמודד ראש בראש מול סגנו לשעבר של אובמה

טראמפ על המתמודדת: "אכזרית ומרושעת"
טראמפ צילום: רויטרס

עוד לא שכח ממנה: בעוד הציבור כמעט ושכח מי זו הילארי קלינטון, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ - מי שהתמודד מולו בבחירות הקודמות וגם ניצח אותה, לא שוכח ומעלה אותה שוב לכותרות.

טראמפ אמר אתמול (ראשון) כי הוא מעדיף להתמודד בבחירות הבאות שיתקיימו ב-2020 נגד ג'ו ביידן, מאחר והוא "לא יהיה מועמד חזק כמו הילארי קלינטון בשנת 2016". טראמפ אמר את הדברים בתוכנית "פגוש את העיתונות" של רשת NBC והוסיף כי "קלינטון היתה חכמה מאוד, קשוחה מאוד" וגם, "אכזרית ומרושעת".

כשנשאל אם הוא מעדיף להתמודד מול קלינטון שוב, אמר הנשיא, "אני דווקא מעדיף לרוץ נגד ביידן, כי הוא ישנוני, הילארי לא היתה ישנונית".

"ישנוני" זהו כינוי שהנשיא ניסה להדביק לביידן במשך מספר שבועות, וטראמפ גם אמר בעבר שהוא יעדיף להתמודד מול ביידן, מי שהיה סגן הנשיא של ברק חוסיין אובמה. טראמפ אמר לכתבים בתחילת החודש כי ביידן הוא "החלש ביותר מבחינה נפשית ואני אוהב לרוץ נגד אנשים חלשים נפשית".

יצוין כי בינתיים ג'ו ביידן מוביל בסקרים מוקדמים בשטח הצפוף של הדמוקרטים הרוצים להתמודד לנשיאות המפלגה. הוא לא נרתע מהמילים של טראמפ ואמר בעת מסע הבחירות שלו באיווה לאחרונה, "אני משער שהוא (טראמפ) באמת מוקסם ממני".

טראמפ הודה בראיון לתכנית הפופולרית, "אני לא אוהב להפסיד, אני לא אוהב להפסיד, לא הפסדתי הרבה בחיי".

דונלד טראמפ הילרי קלינטון ג'ו ביידן המירוץ לנשיאות ארצות הברית נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד