י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תקיפת הילדה

העדות הקריטית שטרם נגבתה ועלולה להפיל את התיק

הנאשם בפרשה שמטלטלת את המדינה בימים האחרונים - תקיפת ילדה חרדית בת 7, נשמע מדבר מתא המעצר שלו וטוען כי נגרם לו עוול וכי הוא חף מפשע | המשטרה גובה עדויות נוספות מכאלה שכבר העידו בעבר | וגם; העדות שטרם נגבתה ועשויה להיות קריטית ודרמטית

העדות הקריטית שטרם נגבתה ועלולה להפיל את התיק
קטוסה על רקע צללית ילדה צילום: unsplash

"איפה האנשים שמגנים על הצדק? איפה האנשים שעומדים נגד העוול? אני רוצה צדק, לא רוצה שייגרם לי עוול. אני אדם חף מפשע", כך נשמע מחמוד קטוסה, הפלסטיני מדיר קדיס החשוד בפגיעה מזעזעת בילדה חרדית, מבית המעצר שלו.

בהקלטות בלעדיות שהתפרסמו אמש (ראשון) על ידי הכתבת כרמל דנגור במהדורה המרכזית של 'כאן11', נשמע קטוסה אומר, "אני אדם נקי. אתם יכולים לשאול עליי איפה שאתם רוצים, מה שאתם רוצים. אני את האשמה הזאת לא יכול לשאת. אני אדם שנגרם לו עוול. קרוב לחודשיים אני בוכה וצורח – אני אדם שנגרם לו עוול. אמרתי למשטרה שאני בן אדם, יש לי משפחה, יש לי בן ושלוש בנות. תדמיינו מה הן התחושות של הבת שלי".

כן דיווחה הכתבת דנגור, כי במשטרה נערכים לגביית עדות חדשה בתיק, שעשויה לחזק או להחליש את כתב האישום.

בנוסף דיווחה כי לפני כחודשיים העידה אם הילדה במשטרה וסיפרה כי בתה סיפרה לה שהתוקף מתבלבל בינה לבין ילדה אחרת. על פי הדיווח ייתכן ועדות הילדה האחרת, שטרם נגבתה, היא עדות חדשה וקריטית שתכריע האם לבטל את כתב האישום או בעצם להוסיף עליו ולהחמירו.

"בתי סיפרה לי שהתוקף קורא לה בשם של ילדה אחרת, ב'. יש ילדה שזה שמה, ויש ביניהן קצת דמיון. נראה לי שהוא התבלבל בין הילדות", אמרה האם בעדותה לפני כחודשיים, כאשר מאז ועד הלום עדיין לא נגבתה העדות מאותה ילדה.

גורם המעורה בפרשה מסר ל'כאן', כי במסגרת גביית עדויות מחדש ממעורבים שכבר מסרו עדות בחקירה הקודמת, זימנה המשטרה את בעלת הדירה בה ביצע קטוסה שיפוצים בעת ביצוע המקרה החמור של תקיפת הילדה הקטנה, כדי שתתן עדות נוספת.

שלשום נגבו עדויות נוספות בימ"ר מחוז שי, ממעסיקו וממנהלת בית הספר במודיעין עילית שכבר העידו בעבר בתחנת המשטרה בעיר.

יצוין עוד כי בתוכנית 'השבוע' ב'כאן11', נחשפו תמלילים מחקירתו של החשוד העצור מזה 54 ימים, מהם עולה כי קטוסה הכחיש לאורך כל החקירה את המיוחס לו וטען כי הוא אדם נקי. כשנשאל על הקשר שלו עם תלמידות בית הספר והאם הציע להן ממתקים, השיב החשוד, "הם גם דתיים, ואני יודע שאסור לי אפילו לגעת בדברים שלהם".

בהמשך הוטחה בפני קטוסה עדות הילדה ובתגובה לכך אמר, "זה בכלל לא נכון" ןהוסיף "אני חושב שיש טעות גדולה במה שקורה, אולי יש משהו נגדי כי אני אחראי על 80 פועלים".

עוד פרט מעניין שנחשף באותה תוכנית ב'כאן', כי הילדה העידה על מקרה תקיפה נוסף שחוותה בעבר בסמוך לבית הספר ואמה בעדותה סיפרה על שתי תקיפות נוספות. בסופו של דבר מתוך ארבעה מקרים , מתואר בכתב האישום רק מקרה אחד. 

 

 

ילדה חרדית כתב אישום תקיפת ילדה כאן 11 חקירה במשטרה מחמוד קטוסה מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד