ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"תתבייש לך"

רה"ע החרדי השווה את רה"ע רמת גן ל'פרעה'; שאמה נטש בזעם

עימות חריף בין ראש עירית ב״ב אברהם רובינשטיין לר״ע ר״ג כרמל שאמה בועידת הנדלן של דה מרקר • ראש העיר רובינשטיין: "להגיד על הציבור החרדי שהוא איום אסטרטגי זו התנהגות של פרעה" • שאמה: "תתבייש לך שאתה קורא לי פרעה" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי'

רה"ע החרדי השווה את רה"ע רמת גן ל'פרעה'; שאמה נטש בזעם
שאמה ורובינשטיין צילום: מתוך הסרטון

עימות חריף בין ראש עירית בני ברק אברהם רובינשטיין לראש עיריית רמת גן כרמל שאמה בוועידת הנדל"ן של דה מרקר.

על פי הדיווח באתר 'דה מרקר', רובינשטיין נשאל על מצוקת הדיור של המגזר החרדי על ידי מנחת הפאנל, יעל דראל, וענה כי "אין פתרון לציבור החרדי. החרדים לא יגורו בגינות, גם אני אבא, והילדים שלי צריכים לבנות בתים".

עוד הוסיף רובינשטיין: "אנחנו מגיעים לעפולה, ולרמת גן, אפילו שכרמל שאמה אמר שבני ברק היא איום אסטרטגי על רמת גן". המילים הללו הקפיצו את ראש עיריית רמת גן, שהגיב: "אנחנו לא רוצים את רמת גן חרדית". רובינשטיין לא נשאר חייב, והשיב, "גם פרעה אמר פן ירבה".

כרמל שאמה עזב בעצבים את הפאנל, תוך שהוא קורא לעבר רובינשטיין, "תתבייש לך, יהודי עם כיפה קורא ליהודי פרעה?".

יצוין כי העימות התקיים בוועידת הנדל"ן של The-Marker שהתקיימה היום בנמל תל אביב, בפאנל שעסק במשבר הדיור על פי הראיה של הרשויות המקומיות.

מטעם עיריית בני ברק נמסר ל'בחדרי חרדים', כי "לא ייתכן שהציבור החרדי יכונה איום אסטרטגי. זה בדיוק מה שפרעה רצה לעשות במצרים. הזוי שראש עיר קורא כך לציבור חרדי. הוא מנסה לרכב על גל של הסתה נגדנו".

כזכור, בראיון ל'חדשות 13' אמר ראש העיר כרמל שאמה כי תופעל תחבורה ציבורית בשבת לחוף הים: "הם ייסעו, עשו לי פולסא דנורא, אם לא עשו לך פולסא, לא התקדמת בחיים, אני לא רוצה את רמת גן יותר חרדית, מי שחושב בבני ברק שהוא יכול להעביר ברמת גת תהליך התחרדות ולשנות אותה עם הזמן, אנחנו בונים חומה על ידי זה, זה איום אסטרטגי, בני ברק, עם כל השכנות, שהיא שכנות טובה ברובה, תמיד יש חיכוכים, וזה איום אסטרטגי".

כרמל שאמה הרב אברהם רובינשטיין רמת גן עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד