י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

פרס החינוך למצוינות ולמקצועיות לשנת 2019 הוענק לבית הספר לחינוך מיוחד של אהל שרה

במעמד שר החינוך הרב רפי פרץ, בכירי משרד החינוך, מפקחים, מכובדים אורחים, צוות בית הספר והנהלת אהל שרה  הוענק פרס החינוך לבית הספר לבנות "גשרים" שע"י אהל שרה

פרס החינוך למצוינות ולמקצועיות לשנת 2019 הוענק לבית הספר לחינוך מיוחד של  אהל שרה
התלמידים באהל שרה צילום: מתוך אתר אהל שרה

זה כבר לא סוד, שמסגרות החינוך בפרט וכלל המסגרות של  של אהל שרה, צועדים בראש רשימת המסגרות המקצועיות לאוכלוסיות ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית.

מה שהחל בכיתה אחת בסלון הבית של הגב' רבקה גינזבורג ע"ה לפני למעלה מ 40 שנה, הפך למעצמה בתחום מתן השירותים לאוכלוסיות מיוחדות.

שמו של בית הספר "גשרים" לבנות, השוכן בבנין מפואר ומרווח שהוקצה ע"י עירית בני ברק, שפיתח במהלך השנים תוכניות מקצועיות ייחודיות ומגוונות, ביניהן אף תוכניות פורצות דרך, הן בתחום הלמידה והן בתחום כישורי החיים, הולך היום למרחוק.

יותר מ- 100 תלמידות  מגיל 6-21 הזוכות למעטפת מקצועיות רחבה, מתן הזדמנות לכל תלמידה לממש את היכולות ולהכשירה לקראת חיים מיטביים עצמאים.

פרס החינוך • קרדיט: יח"צ

מפקחת החינוך המיוחד הגב' שולמית סויסה יחד עם נציג הפיקוח מר בורשטיין שעמדו על ייחודיותו של בית הספר המליצו למשרד החינוך על בית הספר כמועמד לקבלת פרס החינוך. לאחר ביקורים חוזרים ונשנים של ועדה מקצועית שסיירה בבית הספר ובחנה כל פינה ופינה, הן בהיבט הפיזי והן בהיבטים של תוכניות הלימוד, סביבת הלמידה, קשר עם הורים ואת כלל העקרונות הבסיסיים החשובים כל כך להבטחת איכות למידה מיטבית,  זכה בית הספר להערכת הועדה ולהמלצתה. הועדה,  יצאה מביקורים אלו בהתפעלות ובהתרגשות רבה למראה העבודה המקצועית הבלתי מתפשרת שלובת הידיים של כלל צוות אהל שרה והעומדים בראשה הגב' יהודית שטיינמץ מנהלת בית הספר, והגב' קרין טרבלסי, מנהלת מערך החינוך של אהל שרה.

השבוע בטקס שהתקיים בירושלים, זכה צוות בית הספר לחופניים נחת עם קבלת התעודה והפרס. אין ספק  - שהתגובות והערכה המקצועית ילוו את הצוות בעבודתם היומיומי והמאתגר עוד ימים רבים.  

אוהל שרה שר החינוך פרס 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד