י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
באורח מפתיע

המחותן היהודי של טראמפ השיא את בנו בשנית

אחיו של ג'ארד קושנר, החתן היהודי של נשיא ארצות הברית, לא הסתפק בחתונה שנערכה לו לפני שמונה חודשים ועשה זאת שוב לפני מספר ימים, עם הכלה שהתגיירה למטרה זו

המחותן היהודי של טראמפ השיא את בנו בשנית
חופה. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

ג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ראד קושנר, חתנו ויועצו של נשיא ארצות הברית, התחתן פעם נוספת לאחר שמונה חודשים.

ג'ושוע התחתן לפני שמונה חודשים עם קרלי קלוס, שהתגיירה לפני שנה ומוכרת בעולם האופנה האמריקאי. הזוג התחתן שוב בסוף השבוע במדינת ויומינג הקטנה, עם אוכלוסיה של פחות ממיליון בני אדם. הפעם הוזמנו לאירוע חברים שלא הוזמנו בחתונה הראשונה.

החתונה הראשונה פורסמה לראשונה על ידי מגזין "אנשים", אז התחתן הזוג בטקס יהודי קטן בניו יורק, עם פחות מ -80 איש שהוזמנו לאירוע.

ג'ושוע קושנר, בן 34, הוא המייסד והמנהל של חברת ההשקעות Thrive Capital. קלוס, בת 26, התגיירה ביוני שנה שעברה, והיא אחת הנשים המפורסמות בתעשיית האופנה בארה"ב. היא אישרה בהופעה בתוכנית הפופולרית 'צפו מה קורה עם אנדי כהן', המשודרת בערוץ 'Bravo', את דבר התגיירותה בכדי להינשא לבן משפחת קושנר היהודית.

קלוס אינה הראשונה להתגייר, כדי להינשא לאחד מבני משפחת קושנר. אשתו של ג'רארד קושנר, יעל איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, התגיירה גם היא בשנת 2009, לפני שנישאה לבעלה היהודי. היא למדה יהדות אצל הרב האורתודוקסי יחזקאל לוקשטיין בניו יורק ואף התגיירה כדת וכדין על פי הוראתו.

השניים שומרים על מסורת ישראל, הולכים רגלית לבית הכנסת בחגי ומועדי ישראל. כך למשל תועד הזוג צועד בחג הסוכות עם ארבעת המינים לעבר בית הכנסת עם ילדיהם הקטנים.

יצוין כי עד כה לא ידוע מי הוא הרב שגייר את קרלי קלוס.

קושנר דונלד טראמפ גיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד