י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חומרים פסיכו-אקטיביים

צעיר ממודיעין עילית חשוד בסחר בסמים קשים

חומרים פסיכו-אקטיביים: צעיר תושב מודיעין עילית נעצר בחשד לסחר בסמים קשים: "קיים חשד סביר" • עם הצעיר נעצרו שלושה נוספים • פרקליט החשוד: להתחשב ברקע הפלילי הנקי שלו

צעיר ממודיעין עילית חשוד בסחר בסמים קשים
כדורי אקסטזי צילום: פלאש 90

בפעילות סמויה של משטרת ירושלים במשך תקופה, בלשים תיעדו צעירים סוחרים בסמים קשים, בהם MDMA - הנחשב לסם פסיכואקטיבי. בתום החקירה נעצרו ארבעה חשודים, בהם צעיר בן 20 תושב מודיעין עילית.

החשודים הובאו אתמול (שני) לבית משפט השלום בירושלים, שם השופט אורן סילברמן האריך את מעצרם עד לסוף השבוע. מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי חוקרי המשטרה תיעדו את הצעיר החרדי מוכר סמים לסוכן משטרה בתאריך ג' אייר ובשבוע שלאחר מכן בי"א אייר.

אמנם מדובר בכמות סמים קטנה יחסית, כ-13 גרם MDMA, אך כאמור מדובר בחומרים פסיכואקטיביים מסוכנים. פרקליטו, עו"ד ליאור כהנא, ביקש לשחררו בין השאר מאחר ומדובר בצעיר ללא עבר פלילי. "בנסיבות אלה אני סבור כי אין הצדקה להאריך את המעצר", אמר.

אלא שהשופט אמר כי "קיים חשד סביר כנגד המשיב", וקבע כי "המסוכנות הינה סטטוטורית", וכי יש הצדקה להארכת המעצר לפרק זמן קצוב להשלמת פעולות החקירה והגעה עם עמדה. מעצרו הוארך.

עם זאת, לאור כך שהחשוד הובא לבית המשפט עם "פנס כחול" בעין שמאל, השופט הורה להעביר את חומר החקירה למח"ש, שיבדקו את טענת החשוד באשר לנסיבות הפציעה שנגרמה לטענת החשוד במהלך המעצר.

החשודים הנוספים הם שניים תושבי ירושלים וחשוד נוסף תושב אפרת, בגילאי 19-35.

סמים סוחרי סמים מודיעין עילית חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד