י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתגובה לרוחאני

טראמפ מאיים על איראן ועוקץ את אובאמה

בטהרן עוקבים בדאגה אחר הטלת הסנקציות הקשות של ארצות הברית עליהם, והזעם במדינה הוביל את את הנשיא חסן רוחאני לטעון כי הבית הלבן 'מפגר שכלית' - טראמפ לא נותר חייב, שיגר מסר מאיים ולא שכח לעקוץ את קודמיו בממשל האמריקני

טראמפ מאיים על איראן ועוקץ את אובאמה
הנשיא טראמפ צילום: רויטרס

הנשיא טראמפ הגיב על דברי נשיא איראן רוחאני היום, שכינה את הבית הלבן "מקום מפגר שכלית" והאשים כי במדינתו מבינים רק כח.

טראמפ כתב בחשבון הטוויטר שלו, "המנהיגות האיראנית אינה מבינה את המילים "נחמד" או "חמלה", הם מעולם לא הבינו, למרבה הצער. הדבר שהם מבינים הוא כוח וכוח, וארה"ב היא ללא ספק הכוח הצבאי החזק ביותר בעולם".

הנשיא הוסיף, "עם 1.5 טריליון דולר שהושקעו בשנתיים האחרונות, העם האיראני הנפלא סובל, ובלי שום סיבה. המנהיגות שלהם מוציאה את כל כספה על הטרור, ומעט על כל דבר אחר".

"ארה"ב לא שכחה את השימוש של איראן בפצצות EFP אשר גרמו להריגתם של 2000 אמריקאים, ולפציעת רבים נוספים, ההצהרה הבולטת והמעליבה של איראן, שפורסמה היום, רק מראה כי הם אינם מבינים את המציאות. כל התקפה של איראן על כל דבר אמריקני תיתקל בכוח רב ומכריע. באזורים מסוימים, "מכריע" פירושו מחיקה. נגמרו הזמנים של ג'ון קרי ואובמה".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', נשיא איראן רוחאני קרא לבית הלבן "פיגור נפשי" לאחר הסנקציות החדשות שנשיא ארצות הברית הטיל על איראן אתמול.

נשיא איראן, חסן רוחאני, אמר בתגובה לסנקציות האמריקאיות החדשות שמטרתן לפגוע כלכלית במנהיג העליון חמינאי, ואמר כי ארצות הברית "פגעה בכל האומה האיראנית".

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, חתם אתמול על צו להטלת סנקציות "קשות" על איראן, לרבות על לשכתו של המנהיג העליון חמינאי.

רוחאני תיאר את הבית הלבן כ"מקום עם פיגור שכלי". עלבון שאיראן השתמשה בו בעבר על טראמפ.

עוד אמר רוחאני, כי הסנקציות על חמינאי, "מקוממות ודיביליות", מאחר ואין להן משמעות, מאחר וחמינאי בן ה-80 לא מתכוון לנסוע לארה"ב, ואין לו נכסים בארה"ב.

דונלד טראמפ איראן חסן רוחאני פיגור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד