ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"כל בת היא עולם מלא"

חכם שלום ליו"ר החדש של ש"ס באלעד: לפעול בסמינרים בכל הכוח

מ"מ ראש עיריית אלעד ויו"ר ש"ס הנכנס יהודה בוטבול, הגיע להתברך ולהתייעץ במעונו של נשיא המועצת חכם שלום כהן • בדבריו הורה לו ראש הישיבה שלא להתפשר בנושא חינוך ושיבוץ הסמינרים ''כל בת היא עולם מלא", אמר בכאב

חכם שלום ליו"ר החדש של ש"ס באלעד: לפעול בסמינרים בכל הכוח
יהודה בוטבול במעונו של חכם שלום כהן צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ש"ס הנכנס באלעד יהודה בוטבול הגיע להתברך אתמול (שני) במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה חכם שלום כהן, זאת עם כניסתו לתפקיד יו"ר ש"ס באלעד ולתפקיד מ"מ וסגן ראש העיר.

בוטבול התייעץ עם ראש הישיבה במספר נושאים ציבוריים שקיימים בעיר אלעד. חכם שלום התעניין במשך זמן רב בשיבוץ הבנות בסמינרים, שמע על כך שישנן בנות שטרם התקבלו, והורה לו לדאוג לכל בת שתגיע למקום המתאים לה.

ראש הישיבה אמר בכאב "כל בת היא עולם מלא" והנחה שאין להתפשר על שום תלמידה. "נכנסת לתפקיד בדיוק בזמן הנכון, ויש לך עבודה לעשות, וזה הנושא הכי חשוב, תפעל בכל כוחך בזה ותראה ברכה והצלחה בתפקידך, כי כשיש הורים שיושבים בבית ובוכים שבתם לא התקבלה לסמינר, והילדה רואה שכל חברותיה כבר התקבלו והיא לא, אם תסייע לה, אין לך דבר גדול מזה", אמר נשיא המועצת.

חכם שלום כהן שמע מפיו של ממלא מקום ראש העיר על שיתוף הפעולה בין חברי הסיעה, ובין סיעת ש"ס לראש העירייה ישראל פרוש. ראש הישיבה בירך בחום על שיתוף הפעולה, ואמר כי צריך להמשיך בכך לטובת תושבי העיר. 

במהלך הביקור, עמד נשיא המועצת על הצורך לגבש את כל קהילות הספרדים בעיר. לסיום בירך את הנציגים כולם שתשרה ברכה במעשה ידיהם ולא תצא תקלה מתחת ידם.

חכם שלום כהן אלעד סמינרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד