י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"קיבל ממני נשיקה בקרחת"

מה קרה כשיעלון ניסה לדבר ללפיד • צפו

האם היריבות בין לפיד ליעלון הופכת לפומבית? תיעוד שמתפרסם מחדר הסיעה של 'כחול לבן' אתמול, מציג את לפיד מתעלם מיעלון שמנסה לפנות אליו | לפיד מכחיש וטוען כי שלא לעיני המצלמות הוא נתן לו נשיקה בקרחת

מה קרה כשיעלון ניסה לדבר ללפיד • צפו
לפיד אשכנזי ויעלון בישיבת סיעה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ה'סדקים' ב'כחול לבן' המדווחים לאחרונה, בעיקר בין בוגי יעלון ליאיר לפיד מתגלים לעין כל לעיני המצלמות.

תיעוד שפורסם הערב (שלישי) ב'ערוץ 12', לפני תחילת ישיבת סיעת 'כחול לבן' אתמול בכנסת, יאיר לפיד משוחח עם גבי אשכנזי, בוגי יעלון מנסה להיכנס לשיחה, אך לוקח צעד אחורה. כשסיימו השניים לדבר, מנסה יעלון לומר משהו ללפיד שמתעלם ופונה לכיוון ההפוך לעבר בני גנץ.

לפיד מצדו הגיב לתיעוד וצייץ בחשבון הטוויטר שלו, "בישיבה שבה טענו ש"התעלמתי" מבוגי, 35 ח"כים וכל הצוותים שלהם ראו אותנו מקשקשים וצוחקים והוא גם קיבל ממני נשיקה בקרחת. מה לעשות שלא כל דבר בחיים קורה מול המצלמות".

יצוין כי בראיונות האחרונים שהעניק יעלון לכלי התקשורת, הוא התחמק מלהשיב בצורה ברורה, האם הוא בעד הרוטציה בין גנץ ללפיד, מה שהגביר את ההערכות כי הוא מתנגד וטוען כי הרוטציה אכן גורמת נזק אלקטורלי למפלגה ומבריחה מצביעים. 

במהלך ראיון הערב לגל"צ, טען לפיד שהוא ויעלון יישרו את ההדורים: "דיברתי עם בוגי פעם אחרונה לפני שעה" והסביר כי "הרוטציה הביאה 35 מנדטים - אי אפשר לטעון שהיא לא יעילה".

משה בוגי יעלון יאיר לפיד מפלגת כחול לבן סדקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד